Sinirlenip “Bana yazma” diyen birine yazarsam ne olur?

Her Allah’ın günü sabahtan akşama mesajlaştığım biriydi
Kalktım bir laf ettim bununda çok zoruna gitti
Konuşmak istemiyorum bir daha dedi
Kendisi Malatyalı , “Ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı Malatyalım” yazsam s... ktri çeker mi 🙄🙄
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl2234
Sinirlenip “Bana yazma” diyen birine yazarsam ne olur?
Cevapla