Karşımdaki bana yazmadıkça bende yazmak istemiyorum. Bu yanlış mı?

İnsanları sıkıp, boğduğumu düşünüyorum her ne kadar yakın olsam bile. Bu yüzden karşımdaki bana yazmadıkça bende yazmak istemiyorum. Bu karakteristik özelliğim yanlış mı? 😔
Karşımdaki bana yazmadıkça bende yazmak istemiyorum. Bu yanlış mı?
Güncellemeler
10 ay
Yavvv bu soru nasıl aşk ilişkileri olabilir gülüm, balım, çiçeğim. Karakter sorusu bu 😂
Güncellemeler
9 ay
Teşekkürler, süper soru olduk 😘
Karşımdaki bana yazmadıkça bende yazmak istemiyorum. Bu yanlış mı?
Cevapla