Ona yazmamak için kendimi zor tutuyorum sizce neden?

İlk ben terk ettiö sonra o etti beni şimdi hırslandım bilmiyorum sevgi falan kalmadı aramızda ama ben sürekli ona yazmak istiyorum ne yapmam gerekiyor
Ona yazmamak için kendimi zor tutuyorum sizce neden?
Cevapla