'Başkasına yazdığımı düşünüyorsan yazma bana' diyene ne denir?

Tabii ki de 'byeeeee'

🤣

Güncellemeler
1 yıl
Bu nasıl soru län. 🤣
'Başkasına yazdığımı düşünüyorsan yazma bana' diyene ne denir?
Cevapla