Valla birini aradım geriye dönmedi. Bir yaptı iki yaptı bu hareketi, direkt çıkardım hayatımdan. Bir insan bir şeyi sürekli yapıyorsa direkt hayatınızdan çıkarın. Arada işi olur birinin geç cevap verir ayda bir mesaj atmayı unutabilir ama sürekli ise affı yoktur
Bana yazmayan sevgilimse şüphe duyarım. Geçmişte bana sürekli geç yanıt veren birinin başka kızlara yazdığını yakalamıştım. İşi vardır ve yazamaz. Anlarım da telefonu eline alıp instagram, facebook vs. uygulamaya girebiliyorsa iki dakika cevap verebilir de. Çok zor olmasa gerek. Bir de eski sevgiliyi stalk yapanlar var. Acaba kimle konuşuyor diye düşünenler... Eski sevgilimse istediğine yazar. Artık bitmiş, gitmiş yani. Ben de yazabilirim yani yeni kişilere. Bu da onu bağlamaz.
Hayır, bundan böyle anlam çıkarmam ben. Aslında buna bir anlamda yüklemem. Bana yazmıyorsa zaten kime yazarsa yazsın umurumda bile olmaz. Genel bekleyen taraf olmam. Kendim yazarım.
Benim gibi her mesaja geç cevap veren birileri mutlaka vardır o yüzden bazı şeylere takılmamak lazım. Ben çevremdekilere bilinki telefonu açmıyorsam konuşmaya iştahım yoktur diyorum. Yatarken telefonu tam sessize alırım kıyamet kopsa umrumda olmaz.
onca kurt bakışlı erkeğin içinde beni isteyen erkeklerin içinden😂 onu seçmişim o da bana yazmayacak lükse bak! kesin fingirdediği birisi vardır yani başka açıklaması yok.
yazmıyorsa da o potansiyel var öz güvenli bir erkek kadını avucu içine alır ona cevap vermeyerek şüpheye düşürür kaybetme korkusu aşılar ya da bunu zaman olarak kulanır başkasıyla da çok rahat konuşur zaten bu potansiyele sahip bir insan çok rahat aldata bilir
yazarsa yazsın... göz görmeyince aldatmiş... lakin gözünün önünde kalbi bi baskasina ait olunca aldatmamis mi olur? sevgi gönül işidir... baglayamazsin...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Benle buluşmayıp 4 gün sonra başka erkekle şehir dışına gitmesi, aramama 1 gün sonra dönmesi hatta ve hatta Bi msjıma hiç cevap vermemesi, öğleden önce bana söz verip benimle buluşmayıp öğleden sonra başkası ile buluşması üzerine bir hatuna ağzıma geleni söyledim kestim sohbeti, önceliğinde olmadığım insanla neden birleşme çabasına gireyim ki, bunlardan bahsetsem trip mi atıyorsun diye dalga geçiyor, bahsetmesem içime oturuyor, neyim lan ben
Açık bırakın millet sevgilisini düşünmeden ya da onunla iletişim halinde olmadan da yasabilsin bu kadar çok iletişim gelişti diye çabuk bitiyor bu ilişkiler galiba
Yok hanımefendiler benim kültürümü bahsettiğim felsefeleri alıntı yaptığım şairleri anlattığım tarihi konuları sıkıcı buluyor. Lanlı lunlu konuşan kabadayıların kimi nasıl dövdüklerini anlatmalarına bayılıyorlar. Ondan...