• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sana yazmıyorsa, başkasına yazıyordur tezi doğru mu?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3415
Yapay Zekaya Sor
Sana yazmıyorsa, başkasına yazıyordur tezi doğru mu?
Sana yazmıyorsa, başkasına yazıyordur tezi doğru mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
51 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Test edip geçmişte bir arkadaşın eski sevgilisinde onayladık. Kıza işi olduğunu demişti. Müsait olunca yazacağını demişti. O sırada biz arkadaşla birbirimizi takipten çıktık. Ben arkadaşın eski sevgilisine takip isteği attım ve anında kabul edip devamlı yazdıkça yazdı arkadaşa müsait olmayan kişi. 😂😂

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Hayda 😅

    • _Güneş____00
      _Güneş____00
      +1 yıl

      Ben demiştim ama arkadaşa "Sana müsait olmayan başkasına müsaittir." diye. Sorarsan "Kafanda kuruyorsun" derler ama doğru çıktı. Yani ben de kendimde bunu yaşamıştım. Zaten ondan öyle demiştim. Bir insanın işi olur, anlarım ama her insanın işi gücü var. İnsan sevdiği kişiyi 5. dk. da olsa arar bir sesini duymak için o boşluğu yaratır da. Bazıları yazacağım diyor. Aradan saatler geçiyor ama ses yok soluk yok. Hiç vakti yoksa bile insanın akşam eve gidince boşluğu veya öğle arası oluyor. O zaman arayabilir, yazabilir.

En İyi Cevaplar

  • Besiktas_JK
    Besiktas_JK Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu sadece insanların Kendi kafasında kurduğu kuruntu ile ilgili bir şeydir, eğer zaten bir insanda güvensizlik varsa birisiyle beraber olması mümkün değildir ve belli bir zaman sonra bunun dezavantajlarını ya da ayrılıkla sonuçlanacak şekillerini görecektir.

    O yüzden doğruyu söylemek gerekirse Eğer bu şekilde bir insanın kuruntusu varsa geçmiş ilişkisinin aldatılmıştır ya da buna benzer duygular yaşadığı için böyle düşünür, Ama mesela ilgisizlik varsa kendisi mesaj atıyor karşı taraf kısa cevaplar veriyorsa ilgisiz davranıyorsa onun mesajına doğru düzgün cevap vermeyip başkalarıyla konuştuğunu görüyorsa işte o dakikadan sonra diyebiliriz.

    1
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğru değil. meşgulyetleri vardır, yapacağı ilgileneceği okulu, ailesi, kendi yaşamına öz bakımına dair işleri vardır. Uygun bir planlama dahilinde birbirine zaman ayırmak, hek sıkboğaz etmez, hemde ilişkiye soğukluk, usanmak gibi kötüye gidişi sebep olacak duygular uyandırmaz.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Orası öyle tabi ki

      Yorumla
  • StoneeCold
    StoneeCold Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Bazıları için geçerli, gideceği yeri erkenden hazırlıyordur. Sevgilisi varken yazan ve ona cevap veren her kimse artık bu hatalarınızı çocukluğunuza veriyoruz ama bilin bakalım ne çocukluğu 😌

    3
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

144

Cevap

44

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Değişkenlik gösteren bir durum diye düşünüyorum bir başkasının yazması ile bana yazmayacak kadar basit biri olmak ta bir seçimdir bunu bilemeyiz

    4
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.

    Aynen, bana yazmıyorsa başkasına yazıyordur. Seven sevdiğine müsait olmasa dahi mutlaka zaman yaratır.

    4
    1 Yorumla
    • Sitemkar44
      Sitemkar44
      +1 yıl

      Aynen katılıyorum

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Yazmadığım insanlar böyle düşünüyor ise yandım, öyle bir şey yok..

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Evet bence doğrudur tabi ki de.. bana yazmıyorsa başkası vardır. ama kime dediğim de önemli. sevgilimse zaten bilirim benden başkası olmadığını ama arkadaş ya da dostumsa ya işi vardır ya da o an başkasıyla konuşuyordur ya da canı istememiştir.

    1
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.

    Hiç sanmıyorum gadası

    1
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben öyle düşünmüyorum canı istemiyor da olabilir.

    5
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Canı belki dayak istiyordur :D

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      neden olmasın :D

      Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende öyledir.
    Yazmayı sevmiyorsa arar. İki saniye atılan mesajlarda uzamıyorsa bile mikrofonu kullanır yine yazar. Sürekli akşama kadar her saniye cevap veremeyebilir ancak gün içinde belirli aralıklarla bulduğu fırsatta yazar seven ve özenen insan. Kimse söylediği kadar meşgul değildir.

    2
    1 Yorumla
    • Arayış0702
      Arayış0702
      +1 yıl

      Harika tespit tebrik ediyorum

      Yorumla
  • mmsaci
    mmsaci Takip Et
    Guru Yaş: 53 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Cevaplara bakınca şu kesin sonuca ulaştım; cevap yazmayan kadınsa %100 başkasına yazıyordur. Cevap yazmayan erkekse bilin ki sizin gibi nefes almak için telefonu kullanmıyor telefon ihtiyaç halinde iletişim kurma aracıdır her saniye erkekle beraber değildir...

    1
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Herkes için geçerli bir söz değil. Çünkü her insan fingirdek değil.
    Misâl eski arkadaşım "bana yazmıyorsun hayırdır birini mi buldun" gibi çirkin bir ithamda bulunmuştu. O an böyle düşünmesine şaşırmıştım ama ağzının payını da vermiştim. Daldan dala atlayan maymun iştahlı birisi değilim.

    Demem o ki bu sözün doğruluğu kişiye göre değişir.

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Karşılıklı tam ve sağlam güven ve çiftlerin birbirlerini anlayışla sarıp sarmalamaları ilişkilerde en temel özellik diye düşünüyorum. Yazmak veya yazmamak her kadın ve erkek iletişiminde hem onların karakterlerine hem de ilişki dinamiklerine göre değişir, tek bir açıklaması olamaz.

    1
    0 Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    Valla hep öyle diyorlar, doğru mu hiç bilmiyorum, gerçekten bunu biri bi kanıtlasın artık.

    3
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Biraz araştıralım :D

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      Tamam haber bekliyorum senden😀

      Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Yazmak isteyen zaman ayırıp yazıyor zaten😀Eğer mesajim saatlerce cevapsız kalmışsa evet. Onun dışında hep bana yazmalı diye bir şey yok işleri ola bilir.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ee tabi insanlık hali

      Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Belki işi vardır, belki yorgundur, belki canı film izlemek istiyor, belki karnı acıkmış yemek yiyor, belki kedi seviyor, belkide uyuyor🤷🏻‍♀️

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      İyi niyete bak :D

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Dimi😂

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    İşi gücü vardır. O kadar önemli değil. Tezin her zaman doğruluğu yoktur.

    1
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana yazmıyorsa başkasına yazıyor olma ihtimali varsa bir de oturup kuramını olasılığını hesaplayamam onun umrum olmaz s.. ttirip gidebilir banane 😂

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      ahaha :D

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Söylemeyi unutmuşum, ortada bi rötar varsa bana yazdıktan sonra da umrum olmaz. Sonradan dank edildiğinde kaybedilecek biriyim 😎

      Yorumla
  • İzafiDüsünceler
    İzafiDüsünceler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Pek sanmıyorum herkesin öncelikleri farklı bu illa başka bir insan değil işi ailesi kendisi arabası sporu motoru olabilir. 🌝

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Kesinlikle doğru kimse bahsettiği kadar meşgul değil bir mesaj atmak 2 sn şu görüşü bile yazmak 30 sn jdjxjs

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Belki mesajlaşmayı sevmiyordur😅

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Oyalamasin o zaman beni

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Tamam söylerim :D

      Yorumla
  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu kadar paranoyaya gerek yok bence yazmak isteyen aynı anda 10 kişiye yazar , yazanlar da yok değil😃😃

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Orası öyle :D

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • Qassanovaa
    Qassanovaa Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle. Cunku erkekler hep birilerine yazar jsbfns

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Erkeklere laf yok :D

      Yorumla
    • Qassanovaa
      Qassanovaa
      +1 yıl

      Alla alla nedenmiş

      Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Tiktokta canlı yayın açmıştı, mesajlarıma dönmeyince en son orada yayında olduğunu bildiğimi söyledim fake bir hesaptan onu stalklıyordum. Yayını nasıl kapattığını ve beni arama hızını anlatamam. O olaydan sonra inanılmaz soğudum.

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Evet bi de şey var , görüş yapmıyorsa dm de işler çeviriyordur 😆😆😆

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Neler düşünüyorsunuz hanımefendi öyle😃

      Yorumla
    • flaneurx
      flaneurx
      +1 yıl

      Düşündürenler utansın 🤣🤣

      Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Müsait olmasına rağmen yazmıyorsa, kesinlikle

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Odunu hak ediyordur

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Ben yorulamam, cehennemdeki odun onu paklasın 😄

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    insan istediğine müsaittir zaman ayırır iki eli kanda olsa bile o açıdan yoğundum şu oldu bu oldu zırvalık , yani evet bana yazmıyorsa başkasına yazıyordur 😃

    2
    0 Yorumla
  • lonefever
    lonefever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.

    Değildir illaki başka işi çıkabiliyor insanların kahvaltı yemek yemk veya bunların dışında kişisel bakım gibi kafa başkasına yazıyordur diye gidiyorsa böyle düşünenin aklında bi sorun vardır

    1
    0 Yorumla
  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence durum böyle. Ne kadar yoğun olursak olalım illâki müsait zamanımız oluyor. Kimse mesaja cevap veremeyecek kadar meşgul değil, sadece öncelikler farklı.

    1
    0 Yorumla
  • KaradenizBeyefendisi
    KaradenizBeyefendisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğru tabi gerçekçi olalım herkesin elinde telefon sürekli hemcinsi ile mesajlaşacak hali yok ya illa ki flörtü falan vardır yazmıyorsa zorlamamak lazım

    1
    0 Yorumla
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Bana yazmıyorsa yazmayabilir Eğer canı bir gün görmek istiyorsa ve yazıyorsa o zaman ben ona cevap vermem Onun dışında herkes yazmakta yazmamakta konuşmak da konuşmamakta son derece özgürdür

    1
    0 Yorumla
  • __Rojda
    __Rojda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 93%
    +1 yıl

    Kimin ne dediği benim umurumda değil ben içimden nasıl geliyorsa öyle davranırım isteyen beni yargılayabilir ben milletin sözüne göre yaşamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Quiet_Queen
    Quiet_Queen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.

    Hayır narcos değil. Düşünce duygulardan şekillenir. Güvensizlik duyan bir insan böyle düşünebilir. Güvensiz hissetmek kişinin tercihidir 😂

    1
    0 Yorumla
  • kafamkarisikbnm
    kafamkarisikbnm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Kesin diyemeyiz ama olabilir. Yazmıyorsa zaten değersiz hissettiriliyorsundur. Birine bunu sorgulatması bile üzücü..

    2
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Sanmıyorum. Sorunları olabilir. Moreli olmaya bilir. Konuşma modunda değildir diye düşünürüm.

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu destekleyecek şeyler de varsa doğrudur yoksa tek başına hayır…iş ve güç var aile var arkadaş var

    1
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Olabilir ama sadece yazmak istemiyor da olabilir. İlla başka biri var demek olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • Nslem
    Nslem Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya başkasına yazıyordur ya da sallamıyordur🤷

    2
    0 Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yazmıyorsa sevmiyordur ki sevmeyen kişiye yol veririm

    1
    0 Yorumla
  • gecenin1siyahı
    gecenin1siyahı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır dğl tabiki belki kimseye konuşmak istemiyor ve kimseye yazmıyor

    1
    0 Yorumla
  • pıtırcıkselin
    pıtırcıkselin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence durumu iyi analiz etmek lazım çevrimiçi ve yazmıyorsa evet. Çünkü görünen köy kılavuz istemez

    1
    0 Yorumla
  • bellaumay
    bellaumay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 93%
    +1 yıl

    Sürekli online oluyor , Selam dahi vermiyor ise önceliği başka

    1
    0 Yorumla
  • eyşantezcanatay
    eyşantezcanatay Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl

    hayir illa birine yaziyo olmak zorunda degil

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Bana yazmıyorsa illa bir başkasına yazması gerekmiyor. Samimi olmak istemiyordur.

    1
    0 Yorumla
  • _nalann
    _nalann Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 84%
    +1 yıl

    %99 olmasadaaa erkekler için genelde çok yüksek bir ihtimaldir bu tez

    1
    0 Yorumla
  • pwlinsiu
    pwlinsiu Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    belki de kendine odaklanıp gelişmeye de çalışıyordur

    1
    0 Yorumla
  • Myblue2025
    Myblue2025 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Yazmayanı düşünmem, unuturum ki..
    O yüzden ne yaptığını da umursamam..

    1
    12 Yorumla
    • Jenny_jocn
      Jenny_jocn
      +1 yıl

      Ben ne zaman bu noktaya gelecegim 🫥

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      +1 yıl

      Bu noktaya gelinmiyor, hamurunda biraz gamsızlık olması lazım..

      Yorumla
    • Jenny_jocn
      Jenny_jocn
      +1 yıl

      O zaman sanirim hep boyle kafaya takan uzulen biri olacagim🫥

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      +1 yıl

      Belki içinde var olanı dışa vurmaktan korkuyorsundur..

      Yorumla
    • Jenny_jocn
      Jenny_jocn
      +1 yıl

      Oyleyse bile bunu nasil disari cikarabilirim ki ama bilmiyorum oyle mi

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      +1 yıl

      Duygularını geri plana atıp kendini önemsediğin an ortaya kendisi çıkacak zaten..

      Yorumla
    • Jenny_jocn
      Jenny_jocn
      +1 yıl

      Bunu nasil yapacagim bilmiyorum ama bir gun o noktaya gelirim umarim

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      +1 yıl

      Kendine güven gerisi gelir..

      Yorumla
    • Jenny_jocn
      Jenny_jocn
      +1 yıl

      Kendime buyuk guven eksikligim var ve nasil duzeltecegimi bile bilmiyorum. Onu halletsem gerisi corap sokugu gibi gelecekte iste🫥

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      +1 yıl

      İşte her şey senin elinde. Kendini kötülemek yerine daha olumlu ol..

      Yorumla
    • Jenny_jocn
      Jenny_jocn
      +1 yıl

      Kotulemek degilde bu benim eksik yonum sadece nasil duzeltecegimi nasil ozguvenli biri olacagimi bilmiyorum

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      +1 yıl

      Araştır, oku illa ki kendine uygun yolu bulursun..

      Yorumla
  • UniversalSoldier
    UniversalSoldier Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Genelleme yapmak uygun olmaz ama canım ile Avanak güzel filmdir

    1
    0 Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Valla keşke öyle olsa. Aynı anda birden fazla kişiye yazanlar var 🤪🤪

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Vallaha kimseye güvenmiyorum ne yapıyorsa kendine yapıyordur Allah görüyor

    1
    0 Yorumla
  • kahvefincani828
    kahvefincani828 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Normalde sürekli yazan biri yazmamaya başlamışsa kesinlikle başka biri vardır yani eğer ölmemişse.

    1
    0 Yorumla
  • HeavyRain77
    HeavyRain77 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sana yazmıyorsa kime yazdığının bi önemi yok. Bana açmayan çiçekten banane 🌚

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    İlgilenmiyorsa ilgilendiği bir şey vardır. Boş zamanını ayıranla, zaman yaratan gibi

    1
    0 Yorumla
  • Amywine_
    Amywine_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    İhtimal dahilinde ama karşılıklı güven varsa başka sebepler de olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.

    Genel olarak doğru. Hayatının kötü bir döneminde değilse, insanlardan uzaklaşmadıysa doğru.

    1
    0 Yorumla
  • Process34
    Process34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.

    Bana yazmadıktan sonra İngiltere prensine yazsa ne fayda. Ben yoluma bakarım.

    1
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Alakası yok bana yazmıyorsa ölmüştür akskskdkfkflflg

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Şahsen ben yazmasam büyük ihtimalle rahatsız olur benden diye yazmam yani eğer seviyorsam mutlaka yazarım tabi yazıp yeterli bi karşılık almazsam içimde yaşarım yazmam sevsem de

    1
    0 Yorumla
  • bayannc
    bayannc Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkes illa birileri ile konuşuyor olmak zorunda mı?

    1
    0 Yorumla
  • Bitkin_Prenses
    Bitkin_Prenses Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Birine yazdığı kesin😅 Seviyorsa bana yazar diye düşünürüm yani evet. Doğru bence.

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Hatır değil çalışıyor olabilir 🤔🤔ama gün içinde hiç atmıyor ise ilgilenmiyordur

    1
    0 Yorumla
  • Алеся_Хира
    Алеся_Хира Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Başkalarını bilmiyorum da bende olay farklı işliyor.

    1
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    İşi yoksa ve yoğun değilse %95 doğru

    4
    0 Yorumla
  • kolpacıadam
    kolpacıadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Doğru hiç bir kişi beş dakika bile müsait olamıcak kadar yoğun değildir ya da kimseyle konuşmasa bile seninle konuşmuyorsa sen umurunda değilsin demek ki

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (128)
Devamını Gör(173)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sana yazmıyorsa, başkasına yazıyordur tezi doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eğer sana yazmıyorsa başkasına yazıyordur teorisi doğru mu? 67 cevap verildi
Sana yazmıyor olması başkasına yazdığı anlamına mı gelir? 95 cevap verildi
Size yazmayan başkasına mı yazıyodur? 45 cevap verildi
Size yazmayan başkasına mı yazıyordur? 37 cevap verildi
Size yazan başkasına da yazıyor mudur? 44 cevap verildi
Sizce birine yazma dedikten sonra ona yazılır mı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨