Bunaltıyormuşum, sizce yazarsa nasıl davranmalıyım, çokta içim atmıyor konuşmaya ama ayıp mı olur cevap vermesem de?

onu sevdiğimi aşırı belli ettim, eklediği kızları falan kıskandığımı belli ettim, kavga çıkardım, şimdi konuşmuyoruz , çok bunaltıyorsun ve çok saldırgansın soğutuyor bu huyun dedi, fakat zaten bana kavga ederken senide istemiyorum dedi, böyle diyen bi insanın soğuyup soğumaması çok önemli değil bence
Bunaltıyormuşum, sizce yazarsa nasıl davranmalıyım, çokta içim atmıyor konuşmaya ama ayıp mı olur cevap vermesem de?
Cevapla