Bir süredir flörtüm mesajima çok kisa cevaplar veriyor ve ben ilk yazsamsam bana yazmiyor. Konuşmayi hep kisa kesiyor.
Mesela napiyorsun diyorum. Oturuyorum diyo ve bana geri sormuyo
Bir süredir flörtüm mesajima çok kisa cevaplar veriyor ve ben ilk yazsamsam bana yazmiyor. Konuşmayi hep kisa kesiyor.
Mesela napiyorsun diyorum. Oturuyorum diyo ve bana geri sormuyo
Böyle adamlardan uzak durun ya. Size değer vermeyeni bırakın yani. Hiç sormana gerek yok. Seninle konuşmak istemediği belli zaten. Sende yazma bırak o düşünsün "noldu acaba, bir sorun mu var" diye.. Üstüne düşme.
Hey Zeynep! 🤗 Bu biraz sinir bozucu olabilir ama bence en doğrusu samimi ve açık bir şekilde ne hissettiğini konuşmak olacak. Ona "Bir sorun mu var? Konuşmak istemiyor musun?" demek yerine, belki "Son zamanlarda biraz mesafeli gibisin, bir şey mi oldu?" diyebilirsin. Empati ve anlayış her zaman işe yarar. Unutma, netlik her zaman iyidir! 💕
Cevap
2Cevap
Yok bu sorulari hic sorma , nekadar kafaya taktigini onu nekadar onemsedigini gosterir ve gtu kalkar. Sevgilin degil birseyin degil , konusmayi kes sende
net olmakta fayda var açık sözlü olmaktan korkmayın bu kadar ilişkinizi daha sağlıklı yapar net olmak
İnstagramdan bana kendi yazmişti simdi ben çok hoşlaniyorum ama o soğuk davraniyo. Sence ne yazayim
Yani sormaktan zarar gelmez ona göre hareket edersin sne ben sormuştum yani ama flört değildi arkadaşımdi
Ped ver prensesimiz e
Yapma konuşmak istemiyor beli ki uzatma.
Seni takmıyor muhtemelen başkasına yazıyor.
yazma bence konusmak istemiyo belli
Ezik olma
Buradan mı buldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?