Sizce ona "bir sorun mu var " ya da "konuşmak istemiyo musun" tarzi bir şey yaziyim mi?

Bir süredir flörtüm mesajima çok kisa cevaplar veriyor ve ben ilk yazsamsam bana yazmiyor. Konuşmayi hep kisa kesiyor.

Mesela napiyorsun diyorum. Oturuyorum diyo ve bana geri sormuyo

Sizce ona "bir sorun mu var " ya da "konuşmak istemiyo musun" tarzi bir şey yaziyim mi?
Cevapla