Konuştuğum kişi her tartıştığımızda benim adım atmamı bekliyor, yazayım mı sizce?

Kendisi isntagram kullanıyor ama benimkini kalattirmisti ve yaklaşık 4 gün önce başka şehre gitti gittikten sonra da pek yazmıyor hatta neredeyse hiç simdi de ben instami açtım ve onun bende isntasi vardi hemen actigimi gördüğü gibi kendi şifresini değiştirmiş. insan bi sormaz mı ilk niye açtın diye ya sizce ben yazıyım mı?
Konuştuğum kişi her tartıştığımızda benim adım atmamı bekliyor, yazayım mı sizce?
Cevapla