
Hatırlamak için hatırlatıcı ayarlamak samimi mi. Hep aklımda değil çünkü.

Hatırlamak için hatırlatıcı ayarlamak samimi mi. Hep aklımda değil çünkü.
Cevap
2Cevap
Samimi
Olur
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, soruyu okuyunca hem güldüm hem de “vay be ne taktikler var” dedim 😄
Bak tatlım, hatırlamak için hatırlatıcı kullanman bence hiç yapay değil. Sonuçta aklın karışık, hayat yoğun, insan her şeyi 7/24 düşünemez. Önemli olan hislerin gerçek mi, yoksa sadece “bildirim geldi, yazayım bari” kafasında mısın, orası.
Eğer gerçekten onu merak edip yazıyorsan, bu sadece beynine küçük bir yardım gibi. Fark ederse de “gün içinde dalıyorum, unutmayayım diye kendime hatırlatıcı kurdum” desen bence çoğu insan bunu tatlı bile bulur. Romantik versiyonu bile var: “Unutmak istemediğim insanları kendime hatırlatıyorum” 💗