Bu bildirim her geldiğinde ona yazıyorum. Durumu farkederse sizce sorun olur mu?

Bu bildirim her geldiğinde ona yazıyorum. Durumu farkederse sizce sorun olur mu?

Hatırlamak için hatırlatıcı ayarlamak samimi mi. Hep aklımda değil çünkü.

Bu bildirim her geldiğinde ona yazıyorum. Durumu farkederse sizce sorun olur mu?
Cevapla