Görüştüğüm adam hakim ve gün içinde 1-2 kere yazışıp araşıyoruz. Niyeti ciddi midir sizce?

Ben de diş doktoruyum devlette. Yaşım 27 o da 32. Sabah günaydın bebeğim çıkışta arıyor bazen gün içinde yazışıyoruz. Ben bende yoğunum? Bir de 2 aydır görüşüyoruz şimdi ataması olacak ilk görüşte aşk mı dersiniz kafa uyuşması mı… evlenmeyi düşünüyoruz il değiştirebilirim onun İçin. Ne olacak böyle? Acaba ciddi mi gerçekten yoksa..
Görüştüğüm adam hakim ve gün içinde 1-2 kere yazışıp araşıyoruz. Niyeti ciddi midir sizce?
Cevapla