Boşanmak istediğim eşime mektup yazarak ayrılmak istediğimi dile getircem. Başka bir fikri olan var mı?

Adamla konuşunca sinirim bozuluyor sevmiyorum sevemedim ben bu adamı yıllardır. Bir yandan babamın inadı, bir yandan iş bulamamak hayatımı kendi ellerimle mahvetmişim de haberim yok. En iyisi anlamlı bir mektup yazıp al oku kararını ver dicem. Dostça bitsin sonuçta iki çocuğumuz için bu şekil söylicem. Çocukların yanında sürekli kavga etmek çok kötü oluyor çocukların öz güveni kırılacak. Ama tabi ilk önce adam gibi bir iş bulmam lazım belki eşimin patronu bulur diye ümit ediyorum. Dua edin bana lütfen gerçekten çok zor durumdayım
Boşanmak istediğim eşime mektup yazarak ayrılmak istediğimi dile getircem. Başka bir fikri olan var mı?
Cevapla