AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Neden ve nasıl ayrıldığınıza göre değişir. Geçen sene bu zamanlar dünyalar kadar sevdiğim bir çocuk vardı. Ayrılmak istedi bitti. Sonra geri dönmek istedi ama davranışlarıyla beni öyle bi soğutmuştu ki geri dönemedim sonunda bende bi ilişkiye başladım hiç beklemediğim bir şekilde şu an düğün hazırlığımızı yapıyoruz. Yani özetleyecek olursam olmayan her şerde bir hayır vardır. Sevdi veya sevmedi deme. Ben çok sevdim çok.. ama olmayınca olmuyor zorlamanın alemi yok deyip yoluna devam ediyorsun.
Unutulmuşsun ki başkasına gitmiş belki aklında başka biri varmış
Seni sevdi ama başkarinıda sevdi. Dolu tarafından bak gönlü geniş baya bonkör bi adammışşş
evet aşko hiç sevmedi. artık sen de kafanda kurmayı bırak
E yani.. Genelde böyle olur. Ben yaşamadım ama çok tanıdık hikaye:))
Dogru insanlari kesfetmesi uzun suruyor kadinlarin.. Gecmis olsun.
6 ay iyi beklemiş normal de uzun iliskisini bitiren erkekler ozellikle 4,5 yıl gibi. 2 ayda evleniyo
Mesela ben 🤪 7 buçuk senelik ilişkim bitti aradan 1 sene geçmeden nişanlandı. Allah da büyüktür karşıma eşimi çıkardı iyi ki çıkardı. Görücü usulü evlendik. O evlendi bende 2 hafta sonra nişan yaptım, 1 ay sonra kına, düğün. Çeyiz almaya kocam ve ailesi tanışmaya geldiğinde başlamıştım. Büyük eşyaları da nişanla düğün arasında tamamladık. Şimdi 6 aylık evliyiz.
Bunun icin 8 yilin gecmesine gerek olmasaydi iyiydi. Size mutluluklar🌸
Kesinlikle. Oyaladığı 8 yılın ahını çekiyor şu an merak etme 😇 benimde gönlüm ve vicdanım rahat bu arada çok sağol, Allah inşallah yuvalarımıza mutluluk huzur versin
Benimde başıma geldi inan değmez kot g... ne gitsin. Zaten ilişkiniz bitmiş.
çok kötü olmuş cidden💁🏽♀️ sevmişse bile yeterince sevmemiş
Beden başkasının olsada ruh olarak senindir. Aynısını ben yaşadım
Çok sevmiş be knka bunu nasıl göremezssin anlamıyorum ya
Çok can yakıcı olsa gerek unutmaya çalış üzüldüm 😔 Rabbim iyilerle karşılaştırsın seni ❤️
O kadar çok sevmiş ki her kadında seni görür hâle gelmiş 😂😂😂
Geçmiş olsun, eski diyorsan eskide kalmış sonuçta 6 ay çok uzun bir süre.
Altı ay geçmiş ve bir sene de o kadar uzun zaman değil. Ayrıldıktan sonra beklenti gibi bu soru da.
Aradığını bulmuştur belki de. Birde böyle bak olaya
Demek ki gerçek anlamda sevmemiş. Sevseydi zaten evlenemezdi. Acı ama gerçek bu...
Bıktık bu kızların eski sevgililerinden. Napacak adam ömür boyu yas mı tutacak evlenmiş işte. Sende biriyle evlenirsin bu işler böyle.
sevmistir belki ama kafasinda bitirmis evlilik ha diyimce olmaz
6 ayda evlenenin ne sevdiğine nede boş durduğuna inanmam.
Bu hikayede yanan ben oldum
Geçmiş olsun maalesef öyle alışırsın
Teşekkür ediyorum
Rica ederim kendini böyle değersiz görme boşada atma
Toparlanirim yakın zamanda
Hadi bakalım 😏👍
Yani şimdiki erkeklerin/kadınların çoğu böyle ki şaşırmamak lazım
Baya aldatmış yedekli çalışandan oda. Kurtulmuşsun işde.
Seni sevip sevmemesini biz bilemeyiz. Neler yaşadığından bahset biraz.
İki kişiyi aynı anda idare ederek uzmanlık kazanmış adam helal
En hayırsız olduğunu düşündüğün şeyde bile bir hayır vardır… Hayatına bak, unut gitsin…
Erkekler genelde öyle yapıyor sevmiştir tabiki de çabuk unutuyorlar
Sen duygularınla o mantığıyla hareket etmiş. İkiniz içinde doğrusu buydu belki..
Bence ikinizi aynı anda yürüttü evlilik gibi ciddi bi kararı 6 ayda tanıdığı biriyle almaz
canım erkeklerde ruh yok hemen evlenebilirler ama biz bir öpücüğü bile hayat boyu unutmayız
Üzüldüm adina benimde 1 yıllık sevgilim eski sevgilisine dönmüştü ayrılmadan önce 3 4 ay onla aldatmış beni
6 ay boyunca her türlü haltı ye, sonra beni hiç sevmedi mi? Hırsızın hiç suçu yok zaten.
✌️
Bu işler nasip sevgi bir yere kadar. Çok bunalmış bir insan ilişkide ayrıldıktan sonra hiç umursamaz aklına bile gelmez belirli bir yaştan sonra insanlar ilişki konusunda daha net olabilyor bittiyse bitti devamsa devam.
Tövbe tövbe neyse erkekler evlenmek için yer arıyor zaten çoğunun hayattaki amacı evlenmek. Ama sana ne gözle bakıyodu cinsellik yaşadın mı
ESki sevgilim askımdan hastaneye düştü. 1 hafta snra benden ayrılıp başkasıyla kucak kucağa foto paylaştı.
maalesef sevmemis ya da sevgisini kalbine gommus artik yapcak bisy yok yani kuma olarak gidebilirsin aslinda
Bence senden öncesi varmış 6 ay çok kısa bir süre evlenmek için senle beraberkende evlendiği kişiyle gorusuyo olabilir belki iki üç yıldır beraberdi senleykende onlaydi benim fikrim bu
Ben artık erkeklerin sevebilecek bir kalbi olduğuna inanmıyorum belli ki sevmemiş
Ya he sizde çok var bırakın bu işleri. Sanki kadınları bilmiyoruz
Kes sesini be sana fikrini soran oldu mu burada
Herkese açık yorum yaparsan ve genelleme yaparak. Cevabını da alırsın boş yapma gelip genelleme yapacak konuşacak kdr boş birisin, erkeklerin sevecek kalbi yokmuş sizin çok var sanki çok iyi bi varlıksınız. Sizi bilmesek melek zannedicez
Üzgünüm ama bunu söylemek zorundayım sen onun yedeği olmuşsun iyi ki ayrılmışsınız yoksa eşiyle mutsuz olduğu zaman gelip seninle birlikte olabilirdi ucuz yırtmışsın
Takılma böyle şeylere aklından çıkar dünyaya bir kere geliyorsun birine takılıpta kendini hiç yoktan yere üzme 20 konuşmuş evlenmiş olsaydı onunla her şey günlük Gülistanlık mı olacak sanıyorsun.
Hahaha bide kadinlara o. pu derler
Erkekler kadın olsaydi şimdiki kadinlardan daha or. pu olurdu
Benimki ben onunla sevgiliyken sevgili yaptı ben yakaladım. 3 ay sonra da evlendiler.
6 ay büyük bir süreç tabiki ama erkekler önceki kişiyi unutmak için yeni kişiler bulabilirler sanırım o da böyle bir karar almış. Evli olduğu için hala seni düşündüğünü söyleyemem üzgünüm...
Demek ki evlenecek kız arıyormuş. Öyle çok duygulara takılan bı insan değilmiş belki de. Evlenmek için evlenmiş olabilir de. Veya senden önce olan bı iliskidi de olabilir
Benim eski sevgililerimde yaptı aynısını son sevgilimde yapicak diye korkuyorum kısmetini açmışsın
Bu kadar kısa sürede evlenebiliyorsa eğer, çok sevmemiş o kız da yan cepte duruyormuş demek. Çok üzücü bir durum umarım yakın zamanda kalp ağrınızı geçirtebilen birisi çıkar karşınıza.
Benim de başıma geldi
Gitti gidiş o gidiş tam 6 ay sonra evlenmiş senesi de dolmadan çocuk yaptı
O mutlu 8 yıldır yanan bir yürek bıraktı haberi yok tabi
Sen de evlenmişsin eşine yazık nickine bak 🤦🏾♀️
6 ayda yıldırım aşkı yaşayıp evlilik kararı almadığına göre önceden temeli varmış
Yapıyorlar ablacım yapıyorlar… piyasa böyleleriyle dolu…
Arkadaşlar insanlar sizinle yıllarını da geçirse, gerçek hayat arkadaşlarını bulduklarında kısa sürede bir hayat kurabilir bunlar normal şeyler. Justin'de Selena'yı seviyordu, böyle düşünün.
sevmemiş diyemeyiz ama senden vazgeçmiş ki evlenmiş
Hiç üzülme. Varsın evlensin. Sen de yeni birini bulursun.
Duygular yalanmis sevgiler yalan,
Ben oldum sonunda perisan olan.
Valla sen yine iyisin. Ben sevgilimle perşembe günü ayrıldım, cumartesi nişanlanmış.
İşte bu çok kötü bence. Yani 2 gün sonra nişanlanabiliyorsa o zaman seninle yaşadığı ilişkinin adı neydi? Bazı insanları ayrılırken tanırsın, bazı insanları alışverişte tanırsın, kimisini yolculukta. Ama en kötüsü de gerçek yüzünü gördükten sonra hissettiğin duygular. Hiç kimseyi gerçek yüzünü gösterdikten sonra üzüntüye itemezsin. Her türlü ilişkiyi bitirdikten sonra da insanın sorumlulukları var bana göre.
@FotoModel ben sevdiğim adamın nişanlandığını gördüm. Evlendiğini gördüm. Çocuğunu gördüm. Sokakta gördüm kaç kere, gözümün içine baka baka geçti. Kaç yıl oldu biz ayrılalı unuttum ama bi yandan da hiç unutamadım gibi. En kötüsüde ben onunla evlenmek isterdim. Davranışları çok olgundu. Çok ilgili biriydi. Ondan sonra da görüştüğüm kişiler oldu ama hala derimki keşke onun özellikleri gibi erkek çıksa karşıma 😥
Aslında sen onu unutamamışsın diyebir durum olmadığını düşünüyorum. Her ilişki bitebilir, belki senin bu ilişkinde saygı çerçevesinde bitseydi bu kadar üzülmezdin. Ama burada sen şimdi düşünüyorsun, benden ayrılıp 2 gün sonra evlenebiliyorsa ben neydim? Kendini sana çok değersiz hissettirmiş ve bunun ahlaki açıdan, insani açıdan hiç bir açıklaması yok. Sizi anlayabiliyorum. Tek diyebileceğim geçmiş olsun tekrarını Allah yaşatmasın. Ayrılıkların bile hayırlısı olması lazım. Böylesi değil.
@FotoModel Zamanında neler düşünmedim. Başta ayrılık nedenini de bilmiyordum. Neden ayrıldı noldu falan derken gördüm nişanlandığını. O zamanda neden oyaladı demeye başladım. Çok soru işareti vardı kafamda. Artık kabullendim. Hatta onu bile anlıyorum. Bi tek bana en çok koyan. Benim sevgili olduğum çocuğun arkadaşı varmış, senin üniversiteden arkadaşlarından birine ayarlayalım demişti. Aynı sınıftan yakın olduğum bi kızla tanıştırmıştık onu. Sonra ben aldatıldım ayrıldım. Benim arkadaşla o çocuk sevgili oldu. Kaç yıllar çıktılar ettiler. Evlendiler. Bu çok koyuyor. Sanki benim hakkımdı da hakkımı yemişler gibi hissediyorum. Saçma ama böyle işte
Anlattığın durumu dikkatle okudum gerçekten de sözün bittiği nokta. Ben okurken kaldıramıyorum. Senin üzülmen normal. Diyecek bir şey bulamıyorum. Söylenecek bir şey de yok yani. Yorum yapsam sen hariç herkese sivriltilmiş sözler sarf etmem lazım. Hayatta neler oluyor neler? Her geçen gün şaşılacak olaylara şahit oluyoruz bir şekilde.
@FotoModel sadece bazı şeyleri filmlerde olur sanıyoruz. Hayat da bi film
Sevmis ama kafasında bitirmiş ve yeni bir sayfa da açmış olabilir, sonuçta neden ayrıldığınızı bilmiyoruz.
Bnim 5 yilik iliskim bitti 1 ay sonra evlendi 6 ay cok iyi bir surec
Bu aynı benim hikaye ne kadar sevgili olduğu ayrıldıktan sonra ne zaman evlendiği bire bir aynı 😏
Allaha dua et ki kurtulmussun daha karşina neler cikar dünya sadece bı ondan ibaret değil sakın böyle bişey için üzülme
Kim kimi sever bu zamanda
Tabiiki sevmedi. Ne kafalarda yasiyorsunuz, ne beklentiniz var elin oglundan, kizindan Allah askina 😃
Yıl 2022 👋🌞
Ben 6 ay sevdim 8 ay sevgili oldum 2. Ayı yarılanmadan manita yaptı ve o 2 aylık süreçte hala arada muhabbet ediyorduk 😂