Neden hep toksik erkekler var piyasada. niye iyi erkek kalmadı?

Arkadaşlar erkeklerin tek derdi eğlence ve fizik anca yaşları 40 a gelince çevre baskısından tutuşup o zaman da gidip 20 li yaşta kadın kovalıyorlar. Midem bulanıyor ama maalesef erkeklere yönelimim için erkeklerle ilişki yaşıyorum. Boğaziçi’nde okudum Avrupa’ya gittim ona rağmen flört ettiğim ilişki yaşadığım erkekler boş kıro bakımsız tecrübesiz tiplerdi hep. Hiçbirine aşık olmadım. Hiçbiri zekası ve insanlığıyla da beni etkileyemedi. Dertlerimi sıkıntılarımı umursamayan ya da tam güvenemediğim tanımadığım hep boş erkeklerdi. Nasıl tamtersi erkek bulurum?
Neden hep toksik erkekler var piyasada. niye iyi erkek kalmadı?
Cevapla