Uzun Olucak Ama Lütfen Okuyun. Kız Sürekli Zaman İstiyor?

İlk olarak kendimden söz ediyim. Çok çevrem var burada sormamın sebebi insanların zaafımı bilmelerini istemediğimden. Haytta hep olumsuz şeyler gördüm ve piskolojim tedavi gormem gerken seviyede bozuk. Sokakta büyüdüm sevgi görmedim ama diğer her şeyi gördüm. Aşk konusundaki olmusuz olayımda şu. Bir kız vardı köpek gibi sadık ve seviyodum. Yapmadığım fedakarlık kalmamıştı. Bunu uzun uzun anlatmak istemiyorum ne sözlerinde durdu ne beni sevdi. 2 sene onu unutamadım Bu aşktaki olumsuzluğum. Şimdi demeyin gene aynı şeyi yaşamak zorunda değilsin falan olmuyor. Asıl anlatmak istediğim konu bu bir kız var çok güzel buluyordum hatta o eski sevgilimi tanımadan bile onu güzel buluyodum yaş farkından dolayı yazmamıştım. Neyse seneler geçti hala daha guzel buluyorum benim ona yazmam için bi kaç taktik yapti kendince sonra bi story attı bende durmadım güzel bir cevapla yanıtladım. Konuşmaya başladık. Beni zaten yakışıklı bulduğunu ve onceden yazsaydın daha iyiydi kelimelerini kullandı. Küçük bir ilçede yaşadığımız için karşılaşıyorduk. Güzel gidiyor ama hep ilerde olabilir zaman lazım zaman gerekiyor gibi şuanda ilişki istemiyorum diyor , zaten bende ona istediği kadar bekleyebileceğimi söylüyorum. Benim hakkımdada olumlu düşündüğünü ve zamanla olabileceğini söylüyor. İlişkisi yeni bitmişti bu arada kısıtlamalardan dolayı güven eksiklıği falan. Yobaz biride değilim anlatmasını istedim önceden seviyormuş ama ayrılmadan ona karşı duyguları bitmiş. Ben kıza bağlandım ve ondan hoşlanıyorum hatta dile getirmek istemiyorum ama seviyorum galiba , yemek falan yiyemiyorum bazen, alkol çok kulanan biriyim bi akşam gene olumsuz olur diye içe içe tek başıma ağladım falan. Bir erkekte olması gerken gerçekten her şey bende var ego için demiyorum ama boyum uzun, kilom buyuma göre, bakımlı giyinmesini bilen, popüler ve güçlü zeki biriyim. Neyse yani tipi ya da herhangi bir şeyi sorun etmiyor olumluda düşündüğünü dile getiriyor Ama bu, zaman zaman ne yani ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum, sizce ne düşünüyor olabilir, gerçekten zamanla olur mu. Ben ona fazla bağlandım, olmassa çok kötü olacağımı düşünüyorum, bide en kötüsü askere gidicem oranın piskolojisi kendi piskolojimin bozukluğu bide böyle bir olumsuzluk olursa kaldırmam herhalde, zaten şu an ölsem gözüm arkadada kalmaz bazen ölmek istiyorum kavgalar ediyorum öldürsünler beni diye ama yok. Sadece intahar edebilicek kadar cesur değilim yoksa denerim bunuda. :) :) İçim acayip dolmuş kimseye anlatmadığım için, sizce ne yapamaya çalışıyor, erkeklerinde görüşü onemli belki başlarına gelmis olabilir ama kadınları en iyi hemcinsleri anlar. Yardımcı olursanız sevinirim
Uzun Olucak Ama Lütfen Okuyun. Kız Sürekli Zaman İstiyor?
Cevapla