ÇOK KISA VAKTİNİZİ ALABİLİRMİYİM CİDDEN KENDİMİ ÇOK KÖTÜ HİSSEDİYORUM DA?

Ben bir ay kadar önce nişanlandım daha doğrusu söz yapmadım söz nişan bir olsun istedim nişanı düğün gibi büyük yapmayı saçma buluyorum çünkü her neyse dedimki evde olsun sonra vazgeçtim çünkü ev küçük ve akrabalarımız falan kalabalığız o yüzden cafe tuttum en yakınlarımı çağırdım tabi yanında çağırılmayan birkaç kişiyi getirenlerde olmuş ama olsun neticede en yakınları çağırdım 22:30a kadar eğlenildi buna herkes laf etti neden büyük yer tutmamışım 11e kadar sürmedi dj sorun çıkardı buna bile laf edildi yer çok küçüktü neden şöyle yaptı yok arkaplanı kötüymüş organizasyonu kötüymüş dj 22:30a kadar müsade etti vs daha birsürü laf söylenmiş o kadar üzüldümki anlatamam hala daha atlatamıyorum sizce kötümü etmişim bana bişey söyleyin ya insanlar neden böyle? O kadar üzüldüm ki ağlayıp duruyorum takma diyolar ama öylede yapamıyorum
ÇOK KISA VAKTİNİZİ ALABİLİRMİYİM CİDDEN KENDİMİ ÇOK KÖTÜ HİSSEDİYORUM DA?
Cevapla