17 yasinda kendisi lise 3 de :) ergen olarak nitelendiriyorum ben , bana karsi ilgisi var arkadaslar yani boyle mektuplar mesajlar ne bileyim ben gelince boyle bir degisik karsilamalar ilk basta dikkat etmiyordum sicak davraniyodum beni abisi gibi sevdigini düşündüm yani sonra mektup yazmis bana :D guya ona karsi benimde ilgim varmis ama ablasindan korktugumdan diyemiyormusum filan ,
Okudun güldüm nisanlima soyledim oda güldü bana attigi mesajlarida nisanlim cevapliyor boyle caktirmiyor tabi ama oda simdi nasil davranalim diye dusunuyoruz? Psikologa götürsek sorun olurmu annesinden babasindan ve abilerinden gizledik bu durumu nasil yaklasmaliyiz sizce?
Okudun güldüm nisanlima soyledim oda güldü bana attigi mesajlarida nisanlim cevapliyor boyle caktirmiyor tabi ama oda simdi nasil davranalim diye dusunuyoruz? Psikologa götürsek sorun olurmu annesinden babasindan ve abilerinden gizledik bu durumu nasil yaklasmaliyiz sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar