ERGENLIK CAGINDAKI BALDIZIM BANA KARSI ILGI DUYUYOR BIR BAKARMISINIZ ARKADASLAR?

17 yasinda kendisi lise 3 de :) ergen olarak nitelendiriyorum ben , bana karsi ilgisi var arkadaslar yani boyle mektuplar mesajlar ne bileyim ben gelince boyle bir degisik karsilamalar ilk basta dikkat etmiyordum sicak davraniyodum beni abisi gibi sevdigini düşündüm yani sonra mektup yazmis bana :D guya ona karsi benimde ilgim varmis ama ablasindan korktugumdan diyemiyormusum filan ,

Okudun güldüm nisanlima soyledim oda güldü bana attigi mesajlarida nisanlim cevapliyor boyle caktirmiyor tabi ama oda simdi nasil davranalim diye dusunuyoruz? Psikologa götürsek sorun olurmu annesinden babasindan ve abilerinden gizledik bu durumu nasil yaklasmaliyiz sizce?
ERGENLIK CAGINDAKI BALDIZIM BANA KARSI ILGI DUYUYOR BIR BAKARMISINIZ ARKADASLAR?
Cevapla