Nişanlım Bana Kötü Davranıyor, Ne Yapmalıyım Sizce?

Arkadaşlar biz 2 ay sevgili kalıp nişanlandık. Keşke daha uzun sevgili kalsaydık. Beni sürekli kısıtlamaya çalışıyor, çok geri kafalı. Yok kadın erkeğine tamam demeliymiş. Beni bırakın kuzenime bile karışmaya çalışıyor, sen yanındayken hareketlerine dikkat etsin kızarım ona diye. Yok nişanlı kızın akşam dışarda ne işi varmış, akşam dediği saat 8, şimdi de baya pişman ama hep bunu yapıyor bildiğiniz çocuk gibi azarlıyor. "Eve git lan çabuk, evine gir lan, ben senin baban değilim benim nişanlım bu saatte gezemez" çok pişman ama benim içimde bir şeyler azarlıyor gibi, sizce ne yapayım?
Nişanlım Bana Kötü Davranıyor, Ne Yapmalıyım Sizce?
Cevapla