Sözlüme 13 pro maks aldırdığım için annem bana kızdı. Alması gerekmiyor mu sizce de?

1 ay önce sözlendik. Babama bana. iPhone 13 pro maks Al diyordum ama o kadar para vermem çeyizini zor diziyorum dedi sözlüme dedim ki bana alır mısın o da kırmadı aldı annem öğrendi sen elin oğlunu. Neden masrafa sokuyorsun. Adam düğün yapacak masraf ettirme diye bir sürü kızdı ne var sonuçta kocam olmayacak mı ondan bir şey istemem normal bence sizce
Sözlüme 13 pro maks aldırdığım için annem bana kızdı. Alması gerekmiyor mu sizce de?
Cevapla