Hocamı Şikayet ettim içim rahat değil bir şey olurmu?

Kolej öğrencisiyim. İngilizce hocamız çok cıvık birisi doğru düzgün ders işlemez yaşıda biraz bize yakın olduğu için yeterince olgun değil. Küfür ediyor, şakasına diyip vuruyor, aşağılıyor onun yüzünden özgüvenim düştü kısacası çocuk gibi birisi Müdürün ıg hesabına gizli kimlikle durumu bildirdim. Adımı felan sordu söylemedim sınıfımı biliyor ama çok korkuyorum içim asla rahat değil bir yanlış bir şey yaptımmı diye düşünüyorum birde başım belaya girer mi diye gören herkes düşüncesini yazabilirmi?
Hocamı Şikayet ettim içim rahat değil bir şey olurmu?
Cevapla