Veli toplantısına bile gelmekten aciz, okul çıkışında evime dayanıp zorla içeri girmek için zil çalan çocuklara sahip velicikler beni idareye şikayet etmiş. Kendi çocuklarını eğitemeyen ebeveynlerin beni idareye şikayet etmeleri çok acizce değil mi? Müdür de bunu annene söylemiş. İlk senemdi, beraber tanışmaya gitmiştik annemle. Numaraları var birbirinde ama müdürüm yaptığı da zavallıca bence. Veliler de müdür de benimle konuşmak yerine başkalarıyla konuşmuş çok ilginç gerçekten. Ye olduğumu bildikleri halde böyle yapmaları hiç hoş değil. Sanki öğretmene küfür eden, okuldan kaçan sorunlu öğrenciler yokmuş gibi müdürün de okulda durmamam için uğraşması, ben suçluymuşum gibi davranması da onun iyi bir idareci olmadığını gösterir bence. Şu an yeni bir okuldayım ve görüyorum ki geçen seneki okulun bana hiçbir faydası olmamış, bir kere bile bir ihtiyacım olup olmadığını sormadılar. Bir sorun olursa gel demediler. Dahanfün öğrendim ben bu olayı. Yahu çocuklara hak ettiği notu verdim, notu şişirmedim diye kötü öğretmen mi oluyorum? Kendilerine şu an bunları diyemediğim için dolduğunu hissettim ve buraya yazdım.
Daha dün*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer