Veliler beni geçen sene çocuklar dersi öğrenmiyor diye şikayet etmiş?

Veli toplantısına bile gelmekten aciz, okul çıkışında evime dayanıp zorla içeri girmek için zil çalan çocuklara sahip velicikler beni idareye şikayet etmiş. Kendi çocuklarını eğitemeyen ebeveynlerin beni idareye şikayet etmeleri çok acizce değil mi? Müdür de bunu annene söylemiş. İlk senemdi, beraber tanışmaya gitmiştik annemle. Numaraları var birbirinde ama müdürüm yaptığı da zavallıca bence. Veliler de müdür de benimle konuşmak yerine başkalarıyla konuşmuş çok ilginç gerçekten. Ye olduğumu bildikleri halde böyle yapmaları hiç hoş değil. Sanki öğretmene küfür eden, okuldan kaçan sorunlu öğrenciler yokmuş gibi müdürün de okulda durmamam için uğraşması, ben suçluymuşum gibi davranması da onun iyi bir idareci olmadığını gösterir bence. Şu an yeni bir okuldayım ve görüyorum ki geçen seneki okulun bana hiçbir faydası olmamış, bir kere bile bir ihtiyacım olup olmadığını sormadılar. Bir sorun olursa gel demediler. Dahanfün öğrendim ben bu olayı. Yahu çocuklara hak ettiği notu verdim, notu şişirmedim diye kötü öğretmen mi oluyorum? Kendilerine şu an bunları diyemediğim için dolduğunu hissettim ve buraya yazdım.

Güncellemeler
1 yıl
Yeni olduğumu *
Daha dün*
Veliler beni geçen sene çocuklar dersi öğrenmiyor diye şikayet etmiş?
Cevapla