Anneme bu konuda kızmakla haklımıyım sizce?

22 yaşındaydım o zamanlar bir kadın beni çok beğenmişti gel seni tanıdım biri var ona yapalım demişti annem benim büyük kızım var diyip ablamla tanıştırmasını istedi sonuç çocuk ablamı istemedi küçük kızı deseydiniz olurdu demiş ve bende beğenmiştim şimdi benim evlenmemi istiyor ama olmuyor seçiciyim zor seviyorum çok kötü şeyler yaşadım kızmakla haksız mıyım

Anneme bu konuda kızmakla haklımıyım sizce?
Cevapla