Anneme sinirleniyorum. Sizce ben mi haklıyım o mu?

Ben çalışmıyorum ve yetim aylığım var. Ayda 4.700 filan yatıyor. Bu paranın direk 1.800 ünü ben 1.500 bina aidatina geriye kalan 200 ü de wifi faturasına veriyorum zaten o para direk gidiyor yani. Anneme 5-6 bin yatıyor. Erkek kardeşim var fabrikada çalışıyor 18 bin alıyor. Malum ramazan ayı ve bayram geliyor üstelik Mayıs ayında bizim düğünümüz ve kinamiz var. Biri burada öbürü başka şehirde olacak. İki tane elbise almam lazım benim. Biri ramazan bayramı için öbürü de düğün için. Geçen ay ramazan geliyor alışveriş yapcam bana para atar mısın dedi ikiletmedim 2 bin lira gönderdim. Dedim ki gelecek ay benden para beklemeyin veremem ihtiyacım var dedim ve bunu kendisine söyledim. Bugün akşam erkek kardeşim geldi yanıma. Bu ay sen bize ne kadar para verebilirsin dedi. Hiç veremem elbise alcam kendime dedim. Annem bunu duymuş demiş ki zaten ne zaman veriyor ki gibisinden konuşmuş. Erkek kardeşimde dediki yok hakkına girme istediğin zaman veriyor zaten dedi. Görende hiç vermiyorum zannetcek. Ulan zaten binanın aidatı wifi faturası bende ondan hariç isterseniz atıyorum ne zaman atmamazlik ettim? Alışveriş yapacak olursam veya ekmek almaya gidilecekse maaşım da yattiysa annemden para bile istemiyorum markete giderken. Eve bişeyler alınırken kendi paramdan alıyorum ki annemin elinde nakiti bitmesin diye. Elimde boldur biri 100 istese 200 atarım ki lazım olursa diye. Annemi duyanda hiç vermiyorum zanneder. Bayram geliyor işte kıyafet alcam kendime. Ama gelde anneme bunu anlat. Bir pantolon bluz giy çık der. Kim görüyor ki sanki der. Sinirleniyorum cidden. Sizce kim haklı?
Anneme sinirleniyorum. Sizce ben mi haklıyım o mu?
Cevapla