12de olan dersime 10da kalkıyorum diye teyzem niye bu kadar yatıyorsun diye bana kızıyor düşünceniz nedir?

Arkadaşlar selam dersim 12de ve ben 10 da kalkıyorum 1 saat kahvaltı hazırlama yeme derken 11e doğru çıkıyorum dün izin günümdü ve bayağı yerler gezdik yorulduk. Teyzeme de e insaf yani dedim çünkü gerçekten ayıp ya. Herkes uyuyor diyince de herkes uyusun bize ne herkesten dedi. Yani gerçekten sabah sabah beni sinirlendirdi. Sizin düşünceniz nedir? Ben mi ayıp ettim. Şimdi kahvaltı yapmadan gideceğim gerçekten

12de olan dersime 10da kalkıyorum diye teyzem niye bu kadar yatıyorsun diye bana kızıyor düşünceniz nedir?
Cevapla