Eniştenize küs olsam bile iyi geceler demeden yatasım gelmiyor. Aşık mıyım, aptal mı?

Ne kadar kızgın kırgın olursam olayım her gece iyi geceler demeden yatmak içimden gelmiyor. Aşık mıyım yoksa aptal mıyım ben? Bugün demedim bir buruk içim ((
Eniştenize küs olsam bile iyi geceler demeden yatasım gelmiyor. Aşık mıyım, aptal mı?
Eniştenize küs olsam bile iyi geceler demeden yatasım gelmiyor. Aşık mıyım, aptal mı?
Cevapla