Ne kadar kızgın kırgın olursam olayım her gece iyi geceler demeden yatmak içimden gelmiyor. Aşık mıyım yoksa aptal mıyım ben? Bugün demedim bir buruk içim ((
Eniştenize küs olsam bile iyi geceler demeden yatasım gelmiyor. Aşık mıyım, aptal mı?
Aşk değil aptallık da değil bu sadece saygı yani sen ona saygı duyuyorsun sevgiden daha öte bir şey mesela bana çok yakın olan bazı insanlar tanıyorum arada sevgililik ilişkisi yok konuşmuyorlar bile ama her gece içinden iyi geceler diye geçirmeden uyumuyor bu kişi benim kdjdjcj elimde olan bir şey değil ne yapayım yani karşı taraf için sürekli iyi dileklerde bulunuyorum hayatı kötü geçmesin hep iyi şeylerle karşılaşsın filan diye galiba bu iyi dileklerim tutuyor
Asiksın da küs olunca nasıl iyi geceler diyesin geliyor ki küstüysen dilememen daha iyi olurmuş sanki kabusun olayım falan daha iyi gibi😂 Ama sen yazmak istiyorsan yaz çok trip atmak da iyi değil zaten. Seneler boyu küs kalmak triplerden trip beğenmek itici olduğundan senin hareketin sevimli geliyor olabilir..
iyi yaptın.. bak aşıksın tabi çok güzel hemde aptal değilsin ama daha zeki olmalısın.. seni üzdüyse deme iyi geceler tavırlı ol.. ya da soğuk bir iyi geceler olsun.. kiymetini bilsin.. hemen ve kolay razı olacak bir kız olduğunu düşünmesin yoksa seni üzmek te kolay olur ona 😃
Ya gerçekten saygı duyuyorsun ve ilişkine önem veriyorsun ya da kırgın olsanda barışmak adına adım atmaya çalışıyorsun ama yinede iyi yapıyorsun boş ver 😉