Eniştenize küs olsam bile iyi geceler demeden yatasım gelmiyor. Aşık mıyım, aptal mı? (Sayfa 2)

Eniştenize küs olsam bile iyi geceler demeden yatasım gelmiyor. Aşık mıyım, aptal mı?
Cevapla