Neredeyse Uyumadan Önce Her Gece Sevgiliye "Seni Seviyorum"Demek Saçma Mı?

Biz neredeyse her gece birbirimize diyoruz uyumadan önce. Bence çok hoş ve güzel bir şey😊. Bazı insanlar ama hoş bulmuyor ikide bir demeyi de aslında ikide bir değil diye düşünüyorum bizimki. Siz ne düşünüyorsunuz?
Neredeyse Uyumadan Önce Her Gece Sevgiliye "Seni Seviyorum"Demek Saçma Mı?
Cevapla