Herşeyi benden bekledikleri için sevgili istemiyorum?
Köle olmak istemiyorum.
Bu duruma insanlar anlayışlı olur mu?
Köle olmak istemiyorum.
Bu duruma insanlar anlayışlı olur mu?
O halde sevgili yapmaktan uzak dur. Ben bu yolu seçtim. Sap, yine sap ve yine sapım. Ama mutluyum. Çok mutluyum. Dostlarım var. Onlar bana yetiyorlar. Ailem var onlar bana yetiyorlar. İlgilenen kızlarara da yüz vermemeye özen gösteriyorum. Şükür doğru yolda olduğumu düşünüyorum. Bir sevgilinin bir normal arkadaştan tek bir farkı var o da şu ki seks. Bu da çok zorunlu bir şey değil. Oysa dostlarımız ve ailemiz bizi değerli hissetiriyorlar.
ne vaat ederlerse etsinler, köle olmaktan iyidir, yalnız olmak
Yani kesinlikle sana katılıyorum. boş ver sevgiliyi napacaksın.
herkes bu nedeni bilmesini istiyorum, fakat soran eden yok, maalesef.
sormadıklarına göre, niyetleri iyi değil bu insanların.
yani kötülüğümü isteyen tipler
Sevgilin yoksa muhtemelen gaysın. Bitti. İnsanlar bu kafadalar. Ve gülüp geçmek gerekir böylelerine. Boşverrrr
oha :D tabi kötülüğümü istedikleri için inanmak istiyorlar fakat,
kendileri bile dediklerine inanmıyor, bundan eminim.
o yüzden laf söyleyebilen yok
ben diyom zaten, bunlar böyle, fakat bu demek o demek değil diye.
Doğrusu ne dediğini pek anlayamıyorum ya sen çok yazınsal bir dille konuşuyorsun ya da ben salağım.
kısaca insanlar sevmiyor, herkesleşmediğim için diyorum
Anladım. Sen sevgiliyi boş ver. Onlar seni bulacaktır. Hem zaten çoğu aldatır. Senle kafede bir şeyler içer parasını ödetir, sonra annem arıyor der gider başkasıyla başka kafede yemek yer parasını ödetir, babam kalp krizi geçirdi der kalkar gider başkasının koynuna girer, ordan cıkar gider başkasıyla gezer pahalı hediyeler aldırır. Sonra eve gider. Ama yorulmuştur. Duşunu alsın uyusun. Zira ertesi gün yine benzer şeyleri yaşayacaktır ve yaşatacaktır. Ben sırf kızların bu hayasızlıkları yüzünden kızlardan soğumuş vaziyetteyim.
zaten, ben böyle olursa bunlar, olsa bile , max 2 gün dayanır, sonra s*kerim hep sen mi isteyecen, ve hiçbir şey yapmican diyip
ben ayrılırım zaten :D
bunun farkında olmak rahatlatıyor zaten.
belirli kriterlerim var, ya öyle olsun ya da olmasın, ben zaten iki türlüde mutlu olucam.
İki turlü de derken?
yalnızda mutlu olurum, eş, sevigili olsada mutlu olurum,
hayatımın merkezinde olmaz, anca tuzu biberi olur olursa diyorum
İşte tarihe geçecek bir söz.
valla hep söylüyom bunu :D
bir şekilde sevgilim olursa, ben mutlu olmam, toplum mutlu olur :D
ama tuzu biberi olursa ben mutlu olurum
Umarım mutlu olursun.
zaten olcamda :D
mutluluk=sevgili, eş falan değil
ve bir insan her zaman mutlu ya da mutsuz olamaz, kim olursa olsun.
Tamam bro ol sen de kurtul ben de kurtulayım.
Cevap
3Cevap
katılıyorum, evliliği salla zaten trde sevgili yapmak kötü bir ye zaman kaybı tamamen
ne vaat ederlerse etsinler, köle olmaktan iyidir, yalnız olmak :D
valla halimden anlayan biri çıktı sonunda
sonuna kadar doğru.
diğerlerinin burnu b**ktan çıkmıyor zaten
ful borçtalar, yani çok kez şahit oldum bu duruma ondan söylüyorum
:D
Sende herşeyi yapma zorla değil ya
1 yanlış tüm doğruları götürüyor maalesef, koyup giderler.
anket yapmıştım bu konuyla ilgili, empati bile yapmadı bu kızların çoğu (istisnalarda vardı tabi)
fakat çoğunluk %95i böyle, yani ya emirlere uycan, ya da yalnız olcan :D
Herkes bir değil..
doğru değil, fakat istisnaları bulmak, bu kadar böyle insan varken,
çok çok zor maalesef
Haklısın
ya böyle olcak, ya da birşeylere uzun yıllarca emek vermiş biri olcakki halimden anlasın, ya da yurt dışından,
seçeneklerim bunlar :D
Umarım bulursun da düşünmeye gerek kalmaz 😌
en fazla olmaz, yani bana koymaz,
fakat herkesin nedenini bilmesini istiyorum sadece işte :D
Düzgün insanlar bulun siz de
istisnalar olabilir, fakat deneyipde, böyle insan çıkması bana koyar.
yani istediğini alan almış olur yine, hak etmesede
Kolelikle ne alakası var anlamadım
şöyle, her şey senden bekleniyor, fakat karşındaki hiçbir şey yapmıyor.
bu bildiğin kölelik
Köle ne alaka ya
şöyle, her şey senden bekleniyor, fakat karşındaki hiçbir şey yapmıyor.
bu bildiğin kölelik
Helal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?