Azarlanmak görmezden gelinmek istemiyorum. Bende nazlanlanmak sevilmek değer görmek istiyorum. İyi insan olmak yetmiyor mu?

Hiç sevgilim olmadı çicek almadım düşünülmedim. Farkedilmedim.
Ailem bile beni sevmiyor slaksin diyorlar iş kitliyorlar azarlıyorlar. Ben çok değersiz ve mutsuzum. Ben de şanslı mutlu kizlardan olmak istiyorum. İyi bir insanım da niye bu haldeyim?
Azarlanmak görmezden gelinmek istemiyorum. Bende nazlanlanmak sevilmek değer görmek istiyorum. İyi insan olmak yetmiyor mu?
Cevapla