İlgiyi çok seviyorum ama insanlar benim bu yapıma göre davranmayınca kırılıyorum?

Ever arkadaşlar ilgi manyağıyım. Bunu kabullenmem zor oldu ama sonunda kabullendim.

Olay şu ki evin tek ve en küçük kızıyım bu yüzden bayağı ilgiliyle büyüdüm. Okulumda ve çevremde de sevilirim. Gel gelelim ikili ilişkilerde de sürekli ilgi bekliyorum. Çoğunlukla benim dediğim, isteğim olsun istiyorum. En ufak şeylerden çok kırılırım. Mesela flörtüm benden önce "uyuyalım mı artık" dediğinde bile sanki benle konuşmak istemiyor da kapatip gitmek istiyor diye algılayıp küsüyorum, tripleniyorum. Gereksiz nazlarim var, flörtümü darlıyorum ama elimde değil. Yapım böyle, alttan alamıyorum. Ama artık durdurmak istiyorum kendimi. Çevremdeki insanlar bir süre sonra istemeyecek beni biliyorum. Ne yapmam lazim ya?
İlgiyi çok seviyorum ama insanlar benim bu yapıma göre davranmayınca kırılıyorum?
Cevapla