Merhaba 16sında nişanlanıp 17sinde evlendim. Eşimin ailesiyle birlikte aynı apartmanda yaşıyoruz.
ben bundan şikayetçi değilim.8senelik evliliğimizde hiç kavgamız gürültümüz olmadı (illaki tartışmalarımız oldu). küçük bir yerde yaşıyoruz ve benim arkadaş çevrem yok hatta hiç arkadaşım yok. iki çocuğumuz var. Çocuklar doğduktan sonra biraz büyüsünler diye eşimle birlikte bir şey yapmadık hiç. Ama eşim arkadaş çevresi olsun iş çevresi olsun hepsiyle her gün bir şeyler yapar. Bense annesi babası hadi kızım şuraya gidelim derse bir yere giderim. Düğün bayram annesi babasıyla gezerim. O düğün olsun bir yere gitmesi gereksin arkadaşını arar gidelim hadi diye. Bazen beni yanında dolaştırmaktan utandığını düşünüyorum. Birlikte merkeze gitmek istesek ablasını çağırır yanımıza. Tek başımıza tatile gitsek ne yapacağız arkadaşımız olmadan yanımızda der. Bir yere gitmeye karar versek bile ya durmadan telefonla konuşur ya da illaki moralimi bozacak bir şey der. Beni sevdiğini biliyorum ama bazen beni sadece ilişki için varmışım gibi hissettiriyor. Bu durumda da çok acı çekiyorum, yalnız ve değersiz hissediyorum.24 yaşında babaannem gibi hissediyorum. Artık soğumaya uzaklaşmaya başladım elimde olmadan İlişkiye karşı çıkıyorum. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum, görüşlerinizi bekliyorum.
ben bundan şikayetçi değilim.8senelik evliliğimizde hiç kavgamız gürültümüz olmadı (illaki tartışmalarımız oldu). küçük bir yerde yaşıyoruz ve benim arkadaş çevrem yok hatta hiç arkadaşım yok. iki çocuğumuz var. Çocuklar doğduktan sonra biraz büyüsünler diye eşimle birlikte bir şey yapmadık hiç. Ama eşim arkadaş çevresi olsun iş çevresi olsun hepsiyle her gün bir şeyler yapar. Bense annesi babası hadi kızım şuraya gidelim derse bir yere giderim. Düğün bayram annesi babasıyla gezerim. O düğün olsun bir yere gitmesi gereksin arkadaşını arar gidelim hadi diye. Bazen beni yanında dolaştırmaktan utandığını düşünüyorum. Birlikte merkeze gitmek istesek ablasını çağırır yanımıza. Tek başımıza tatile gitsek ne yapacağız arkadaşımız olmadan yanımızda der. Bir yere gitmeye karar versek bile ya durmadan telefonla konuşur ya da illaki moralimi bozacak bir şey der. Beni sevdiğini biliyorum ama bazen beni sadece ilişki için varmışım gibi hissettiriyor. Bu durumda da çok acı çekiyorum, yalnız ve değersiz hissediyorum.24 yaşında babaannem gibi hissediyorum. Artık soğumaya uzaklaşmaya başladım elimde olmadan İlişkiye karşı çıkıyorum. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum, görüşlerinizi bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer