Hoşlandığım arkadaşımla yakınlaştık daha beni aramadı. Yazmalı mıyım?

Merhaba, ya benim yıllardır tanıdığım çok da yakın olmadığım bir erkek arkadaşım vardı. Geçenlerde ona gittim beraber bi şeyler yedik içtik ama yakınlaşmadık. Bir sonraki görüşmemizde yakınlaştık tam birleşme şeklinde olmasada seviştik biraz yani. Onlarda kaldım o gece. Sonra ben eve gittim ama bana hiç yazmadı ve aramadı beni. Dün de instagrama koyduğum fotoğrafı begenmıs. Ne demek oluyor sımdı bu? Ben ondan sadece hoşlandım yani bi şeyler yaşamak hoşuma gitti ama fazlası anlamında zaten bi beklentim yoktu öyle anlık çekim duyguları heyecanlandırmıştı o kadar. Neden yazmıyor bana , umutlanmamı falan mı istemediği için sizce? Ben yazmalı mıyım? O bir haftadır hiç yazmadı cunku ….
Hoşlandığım arkadaşımla yakınlaştık daha beni aramadı. Yazmalı mıyım?
Cevapla