Sevgilim benimle iletişimi tamamen kesti ayrıldı mı bilmiyorum arkadaşına yazsam mı?

1 buçuk yıldır sevgiliyiz. Son zamanlarda tartışmalar arttı. Ayriliklar oldu. Genellikle benim çabamla barıştık. Doğum günü diye onu turla gezmeye götürdüm yedik içtik döndüm soguk davranmaya başladı ve tamamen konuşmayı kesti. Neden böyle yapiyor bilmiyorum. Ev arkadaşina yazsam mı konuşması için bilmiyorum.

Sevgilim benimle iletişimi tamamen kesti ayrıldı mı bilmiyorum arkadaşına yazsam mı?
Cevapla