Sevmediğiniz istemediğiniz biri ile zoraki evlendirilmiş olsanız ne yaparsınız? Bu evliliğe mecbur bırakıldığını düşün başka yolu yok evlendin ya ölüm ya evlilik sonu ne olur bu ilişkinin? #DeliMavi 2 OCAK 2022
Sevmediğiniz istemediğiniz biriyle zorla evlendirilseniz ne yaparsınız?
Evet çevresi geniş biri olarak söylüyorum günümüz de hala var bunlar biliyorum. Maalesef sayısı da az değil. Sonu ne oluyor genel olarak söyliyim. Kızın gidecek bir yeri olmadığı için sevmeye alışmaya çalışıyor. Adam iyiyse severse ne ala. Adam kötüyse ne yapsa bir şey olmuyor. Ve genelde zorla çocuk da yaptırılıyor ve mutsuz bir hayat. Bir şekilde cesaret eden boşanıyor. Bazısı intihar ediyor. Kimi de evinde çocuğuyla kendince bir huzur ortamı oluşturup imtihan diyip mutsuz da olsa huzurla yaşamını devam ettirmeye çalışıyor. İki taraftan biri veya ikisi için sevgi olmazsa boşanmayıp aldatan çok fazla var. Özellikle sosyal medyadan aldatma oranları çok yüksek. Karşı taraf anlayışlı olsa konuşulup orta yol bulunur. Değilse kişilere göre gidişat değişir. Tek bir şey demek zor. Çok nadir de olsa böyle olup mutlu olan da gördüm. İki tarafı tanımak ve durumlara bakmak lazım.
Zor bir durum, insan böyle bir durumun içinde bir çıkış yolu aramalı. En azindan önlemini alıp çocuk sahibi olmamalı sevmediği adamdan/kadından.. Böylesi bir durumu daha çok kadınlar yaşar. İlerde boşanabilmek için maddi ve manevi kendini güçlendirmeli. İnsanın sevmediği kişiyle evlenmesi bile ölüm.. Yaşarken ölmek ama her derdin devası vardır. Evlenmem asla gibisinden büyük konuşulmamalı, bazen hayat insanı öyle bir raddeye getiriyor ki hiç yapmam dediği şeyleri yaparken bulabiliyor insan kendini, mecbur kalıyor bazen. Onun için büyük konuşmamak lazım
Kanunen 1 sene evli kalırım. Bu süre içinde bilinmeyenleri bilmek için bulmaca çözer gibi onu çözmeye ve keşfetmeye ve tepkilerini ölmeye ve nelere itiraz edebileceğini veya razı olabilecegini çözmeye çalışırım. Baktım ki yumuşuyor gülücük saçıyor daha fazla konuşmaya veya istekte bulunmaya başlıyor o zaman evlilik süresini uzatırım. Baktım ki bir yılda değişen bir şey yok halen buz gibi ve suratı halen gülmüyor beşkarış surat yapıyor o zaman mahkemeye verip boşamaktan başka çare kalmıyor. Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna deyip yol vermek lazım. Öldürmek tehdit etmek asla çözüm değildir. Kimse ömürboyu huzursuz yaşamayı haketmiyor.
50 Li yaşlarda çok varlıklı dul bır kadından teklıf aldım ben tabı kabul etmedım.. maddı durumum ıyı dıye degıl yanlış anlaşılmasın gerek yaşı gerek tıpı gerek tarzı ınanılmaz alakasızdık her anlamda.. yıllar sonu bu kadının genç bır erkekle evlendıgını ve erkegın kadını aldattığını Rus bır hatuna ev açtığını duydum.. zorla bırlıktelıklerın sonu er ya da geç aldatma sıddet vs booktan bır yere çıkar yanı
Böyle bir şey olmaz hadi diyelim ki oldu ben boşanırım yapamam ki çünkü sevmiyorum istemiyorum yani sevmiyorum daha ötesi var mı istemiyorum adam ya zorunda mıyım böyle bir şeyin olması için yani benim gerçekten çok zor durumda kalmış olmam lazım böyle olsa bile yapacağın bir şey değil bir insan sevmedigi bir insanla neden evlilik yapar
Biri bir gün ölüm... Diğeri her gün ölüm... 2 ucu şeyli değnek 😀😀 İstemediğim biriyle ne olursa olsun evlenmem gibi geliyor. Büyük konuşmayayım sonra başıma gelmesin :)
Benimki zoraki evlilik gibi oldu. Görücü usulü ile evlendik. Başta iki yabanci gibiydik, sonra sevmeye başladık, bir birimizden hoslandik. 3 çocuğumuz oldu sevgi saygi icinde yürütmeye çalıştık. 20 senedir evliyim ve inanin hayat bu sekildede geçiyor...
Aynen dedigin gibi yapmalı insan sonradan pişman oluyorda iş işden geçmiş oluyor kurulan yuva bozulmus oluyor aklın başına gelince farkına varıyorsun onun için imzalar atılmıs geceyi yaşamıssın kendi hayatını geç symıyorum hem karsı tarafın hayatı alt üst oluyor hemde kendininkini ondan sonra dagıtıyor insan kendini toplamak epey bir zaman alıyor
Adam çekilmeyecek lanet biriyse boşanmanın yollarını arardım boşanmada imkansız ise evden kaçmanın yollarını arar. Sonrasında neler yapacagımı planlardım ama adam iyi biri ise bana iyi davranıyorsa kırar dizimi otururdum
Bu soruyu ben yasadım 5 sene önce evlendim 17 gün evli kaldım 5 senedir bosanamıyorum bütün hayatımı alt üst etti gitti psikolojiyi iyice bozduk dagıttık darma duman oldum çok güzel hayatım vardı evlenmeden önce şimdi kendi kendime acıyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evlenmem. Polise giderim böyle bir hakları yok. o insana eziyet iyi ederim. Kahrımı çekmek normalde bile zor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Istemedigimi belirtirim aileme yine israr ediyolarsa nikah masasinda iken memur sordugunda hayir beni zorla evlendiriyolar kurtar beni lutfen derim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kimse beni zorlayamaz kaçarım devletin kadın evlerine
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evden kacardim zorla onunla aynı yatağa gircek değilim ya kabul edemem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evlensem bile asla gerçek karı koca olamazdık ben ısınana kadar en azından