
Kızılcık Şerbeti dizisinin bu hafta ki bölümde zorla evlendirme sahnesi bütün tepkileri üzerine çekti. Umut'a kaçarken yakalanan Nursema'yı ailesi zorla evlendirdi.
Peki sizin aileniz böyle bir şey yapsaydı ne yapardınız?

Kızılcık Şerbeti dizisinin bu hafta ki bölümde zorla evlendirme sahnesi bütün tepkileri üzerine çekti. Umut'a kaçarken yakalanan Nursema'yı ailesi zorla evlendirdi.
Peki sizin aileniz böyle bir şey yapsaydı ne yapardınız?
Aslında kızın babası anlayışlı, iyi biri kız " Ben istemiyorum " dese olurdu. Zaten damat da istemiyor yüzünden belli oluyordu. Bence damat istemio çok net ! Nişan atılır...
Kız zaten istemediğini babasına söyledi ama adam ona tokat attı. Nişan yapılmadı direk nikah kıyıldı
Dün akşam izlediğimiz bölüm eski bolum muydu 🤔
Cuma günü olan yeni bölümdü
Evet, haklisiniz. Ben reklamdan sonra uyudum. Reklam dönüşünde dediğin olmuş dostum. Oyle denk geldi izledim biraz
Kabullenemezdim ailemin isteyipte benim istemediğim biriyle evlenmek istemezdim direnirdim bir yolunu bulup evlenmezdim
Bazen o yollar kapalı oluyor
Maalesef ulke de istemediği halde çok evlendirilen kadın var. Bazen çaresiz kalıyorsun
Öyle maalesef. Aradığın bütün yollar kapalı oluyor
Cevap
4Cevap
söz konusu bile olamaz ama olsa ne yapardım kestiremiyorum
bu boktan dizi sadece islama yonelik hakaret ediyor
Ben diziyle alakalı sormadım soruyu. Herkese genel bir soru sordum
dinde zorla evlendirme yok, insanlar bu kültürü dinde olan bir şey zannedecek. ailem evlenmeme karışmaz
Soruda dinle alakalı bir şey geçmedi. Her şeyi hemen dine bağlamayın
sen sormasan bile dinle alakalı, ben olanı söylüyorum her şeyi dine yorduğum yok
gördüğün gibi imam nikahıyla evleniyorlar
Öyle bir şey yapamaz.
Çok kötü olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?