AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Miş mişimde muş muşum
Ağzınla içmeyi öğren geçirmişler olsun
Seni kullanmış benimde başıma gelmişti
Ne yaptın sonra
Biraz konuştum baktımki benim zorumla konuşuyor ben yazmasam zaten yazmıyordu. Sonra hicbirsey yokken beni engelledi.
Çok mu yakışıklıydı neden yattın
Birlikte olmadık ama duygularımla oynadı , nedense o günden sonra konuşmadı benimle. Güya sevgilim olacaktı kendisi.
Sizin ki duygusalmis ya bizimki tamamen cinsellik ama bende çocukla takılmak düşünüyordim çünkü bussuru kızla konuşuyor
Evet duygusal olduğu için zaten üzüldüm, o yüzden inanmadım sorunda bu.
Seni bir mendil gibi kullanıp atmış
Ertesi gün de arkadaşını mı s. k. miş?
S-ik-mış atmış
Kullanip atildin aci gerçekler
Kullanılmışsin geçmiş olsun.
Kardeşim kusura bakma adam istediğini almış senden
Tam olarak alamadı ya
Yani sonuçta ilişkiye girmişsiniz
On sevişme oldu bakireyim diye kandırdım yapmasın diye
Öyle dediysen mesele yok öyle insanlarla da takılmamaya bak
Ay yok tövbe ettim
Bakiremiydin ki
Hayır ona söyledim
Aslında bu normsl alkol den sonra ama aramamasi işte garip cidden belkide zevk almadi
Cinsel birliktelik olmadı zaten
O zaman sıkıntı yok demektir
Kadinin sarhoslugu kotu oluyor.. ürkmüstür senden
Ne alaka
Sen hatirliyor musun sarhosken yaptiklarini?
Evet biraz
Alkol superegoyu yikar.. id den gelen dürtülerin hepsi gün yüzüne cıkar. Kadinlar genellikle superegodan dolayi iclerindekileri tam ifade etmez ve yasamayamz.. id den cikar durtuler bazen cok farkli olabiliyor.. ondan dolayidir ki erkek arkadasina degisik gelmis olabilir..
Ee tamam tadına bakmış canı çekerse arar seni
Seni gecelik olarak görmüş
Umrunda değil ☺️☺️
Kullanmis atmis
popon tekme bastı hayırlı olsun resmi oldun artık
Hatırlamıyo
Çaktı mı?
İşi çıkmıştır başkasıyla
Sen ara
Seni demek ki tek gecelik bir kız olarak görmüş
neden arkadaşını aramış sana omu söledi
açık konuşmak gerekirse umrunda bile olmamışsın
Aramak zorundamk
Umrunda degilsin
Turkiyede kizlar tipsiz. Umrumuzda olmamaları normal
@Jetrof Sen önce kendi tipine bak sonra bizlere laf atarsın
@mervesse_ tipimde sorun yok. Varsa atış serbest biz eleştiriye kapalı insanlar degiliz
Bakire miydin
Hayır değildim
Ona öyle söyledim yapmasın diye
Yaptı mı yine de
Hayır yapmadı canım
Niye birlikte olduğum yazıyorsun o zaman😄
Sonuçta yaptı birşeyler girmedi ama tokmağin degmedigi yer kalmadı anla sende bacım 😂😂
Hahah çırılçıplak gördü yani
Yani evet
Bu günahlarla napıcan
Eskiden böyle biri değildim hayatıma biri girdi beni böyle yapti bütün masumiyetimi aldi bende böyle biri olmak istemezdim şimdi canım istiyor durduramıyorum kendimi
Nasıl aldı evli miydi
Hayır bekardik çocuktuk kandım inandım ona bu yola o şekilde girdim güvendim aşkı cinsellik sandım o öğretti çünkü bana bunu şimdi dokunmadan biri nasıl sevilir hiç bilmiyorum
18den küçük müydün
Evet
Tüh işte dini çocuklara küçücükken öğretmek gerekiyor o yıllarda aşkı cinsellik sanıyosun gerçekten 18den küçükken
Ailem çok tutucu belkide korku ve baskilar bana bunu yaptırdı hayatımada hep yanlış insanlar aldım kendimi koruyamadim bu durumu ailemede anlatmadım korkumdan yanlış yanlışla devam etti özünde kötü bir kız değilim icimde kötülük yok ama kötü insanlar beni bu yola surekledi şimdi ise cinselligi bir ihtiyaç gibi görüyorum
Kötü insan değilim demekle olmuyor yaşadığın şey haram mı haram. Haram ne demek kötü demek. Ailen sana dini ahireti doğru öğretseydi böyle olmazdı
Kaşar gözüyle bakmış
Ben öyle biri değilim peki bunu toparlayamam mi
Konuşsam
Sarhoştum pek hatırlamıyorum, aklım başımda değildi de. Gerisi onda artık
İnanmicak güveni bitti bir kere
Hayatına bakacaksın mecbur
Onunla konuşmak istiyorum ama cevap vermezse kendimi daha çok kötü hissederim en çok koyanda beni değil arkadaşımi araması ertesi günü
Sen yine de yaz bi soğuk yaparsa sil onu hayatından
Sürekli yüz yüze bakicam duygularım ya
Neden seks yapmamış? Yani o an istese yapardı demi.. sarhoştun sen sonuçta
Bakireyim diye
Tuhaf gerçekten.. yani o an bakireliğini umursamayıp yapabilird. Sen ne dedin peki? Yap falan mı dedin yapma mı dedin
bir şey demedim bakireyim dedim bozmam dedi arkamdan şerefsiz diceksin dedi bana değer verdiğini söyledi
Değer veriyormuş sana. Ama bu halin de hoşuna gitmemiş
Sana yazmaya utanıyor olabilir bak
Neden utansın ki
O utanilcak bir şey yapmadı ben yaptım
Kızım sonuçta bir şeyler yaşadınız
Hayır ya o anlamda değil
İlişki sonrası insan ister istemez utanır
Erkekler ve utanmak yakın arkadaşımı aramış ama sen eve gelmeyerek en doğrusunu yaptın demiş o bana gercekten değer verse nasıl olduğumu merak ederdi
İmalı bir söz var burada. Seni kaşar olarak görüyor maalesef :/ kötü bir durum
Canım yanıyor ben öyle biri değilim ve hep onun gözünde öyle kalicam seviyorum ben onu o gece ona aşık olduğumuda söyledim onun için tek gecelik bir şey olarak kalicam zaten istediğinide aldı ben kötü kız oldum ama benimle yaşadıklarını arkadaşıma anlatmamıs
Anlatmasına gerek yok ki.. her şey açık. evine gittiğini bilen herkes neler olduğunu tahmin eder
Uyuduğumu söylemiş ama ertesi gün vücudumda morartilar vardı ne kadar hayvanda davrandiysa duygusuz
Tek gecelik ilişkilerde böyle olur genelde. İçine girmediği için şanslısın, buna sevin en azından
Ben şimdi tek gecelik bir kadın mı oldum hayatım boyunca hiç aklıma gelmezdi
Maalesef öyle oldun.
Ve öyle kalicam hep gözünde hiçbir zaman o konumdan çıkamicam acaba bunları yasamasaydim beni sever miydi
Belki de.. hayat tuhaf gerçekten
Ama bunu hiçbir zaman bilemicem
Sen yine de yaz bi ne diyecek bakalım
Ne yazicam ki
O da var. O yazmıyorsa sen de yazma
Yazmicam yazicak yüzüm yok
Kıyamam yaa :/
Geçecek tamam mı
İnşallah geçer keşke bunları hiç yasamasaydim
Her insan hayatında bir yanılgıya kapılır. Buna deneyim denir. Deneyimler acı çekerek oluşur. Geçecek merak etme. Bana güven tamam mı
Artık daha fazla deneyim yaşamak istemiyorum açıda çekmek istemiyorum mutlu olmak istiyorum
Mutlu olacaksın merak etme, mutluluk seni bulacak 😇
Şeeyy arkadaş olmak ister miydin
İnşallah buna yürekten inanmak istiyorum
😇
sevgilin gay
Onu nerden çıkardın
@bi_man yuh ama 😂
Bende bir gay olduğunu düşünmedim değil
Neden böyle düşünüyorsun
ben hem erkek hem kadin hadi ordan icin iki tarafin da cigerini bilirim. yok bekaretini bozmak istemem, sana zarar vermek istemem palavralarini gececeksiniz :D zaten oglanin siki kalksaydi, kiz fark ederdi. oglan hoslanmiyor iste. kiz cok cirkin de olabilir ama gay ihtimali daha cok gerceklesiyor.
yorum niye eksik gitmis anlamadim. ben hem kadinlari hem erkekleri becerdigim icin, iki tarafi da iyi bilirim. sana zarar vermek istemem, bekaretine dokunmam laflari palavra yazmistim ama cikmamis.
@bi_man katılıyorum. Öyle karakterde biri kızı affetmez girerdi içine işini bitirip bırakırdı. Gay olabilir
Kalkmıştı gördüm
Bozmak istemiyordu kendini tutuyordu
Karışık bir durum ama öyle biri de ne bileyim girerdi ya
Daha önce bir kızı bozmuş kızı birakmis arkamdan ona küfür etmemi istemiyormus bana değer veriyormuş öyle şeyler söyledi
Peki boşaldı mı?
Hayır oral seks çekmemi istedi çekemedim alkolluydum zaten midem bulaniyordu ben yapamayınca bıraktı
Garip gerçekten. Kendisi de sana oral yapabilirdi. Hadi bozmak istemiyor arkadan girerdi. Bence gay olabilir
Yaparsa önden yaparmış arkadan yapmazmis neden böyle düşündünuz gerçekten bir erkek yapmadan bırakmaz mi
Ama sabaha kadarda yanında kalmadım kalsam belki olurdu üç saat en fazla kaldım
Tek gecelik ilişkiler yaşayan biri bence yapmadan bırakmaz. Arkadan yapardı bence. Hadi bunu yapmadı en azından boşalana kadar kendini tatmin ederdi sende. Belki de pek beğenmedi bilemiyorum
On sevişme oldu dokundu emdi hatta morartmış kıyafet üzerimde pozisyonlarda denedi ama yapmadı kalçamı göğsümü begendiginide söyledi güzel buldugunu dillendirdi arkadaşım bir şey yapmasına bana söylemiş ona işte seni bırakmadım böyle güzel kalçayı göğsü gibi şeyler dedi ama gitmen gerek gibi şeyler söyledi başka zaman yapicaz gibi şeyler dedi
Ev onun evide değildi
gay olabilir veya olmayabilir, her halukarda senden tiksinmis. sahne gozunum onunde canlandi. sarhossun, miden bulaniyor, agzina almissin ama onu da becerememissin. bunlar gayet insanlik halleri ancak o anlattigin tipin kendi kafasinda kurduklarini tahmin ediyorum. bence muhatap bile olma, cunku sen onla konusmaya calisinca onun kucuk beyninde daha da kuculeceksin. o yuzden hayatina aynen devam et, onun oldugu ortamlarda da hicbir sey yokmus gibi mutlu bir sekilde devam et ve onunla konusma. o senle konusmak isterse de umursama hic. o zaman gozunde buyursun ama boyle bir tipin gozunde buyumek olmamali amacin, baska kasinti olmayan acik goruslu kisilerle takil.
Benden niye tiksinsin canım asıl o canım kendinden tiksinsin alkollü birinin zayıflığından yararlanacak kadar alkollü olduğumu kendimde olmadığımı çok net biliyordu eve kadar o taşıdı yaladı emdi durdu kardeşim zaten konuşmam bir daha emin ol off ne kasicam düne kadar o mu vardı hayatımda hiç girmemiş gibi davrancam onun olmadığı yere bakmam olur biter zorla gelip konuscak değil zaten çıkar gider hayatımda aynı ortamda bulunuyoruz diye konuscak değiliz sanki kendisi çok mu iyi öpüşmeyi bile bilmiyor sadece morartiyor canım hayatında hiç opusmemis galiba
bu tarz insanlar, kendileri erkek oldugu icin cinsel eylemleri kendileri yaparken bir sikinti yok, ama kadin yapinca ucuz ve o. rospu oluyor. cunku erkeklerle kadinlari esit gormuyorlar. guya seni koruyor, yani kadinin cinselligini tabulastiriyor. boyle tiplerle evlenirsen sana evlilik boyunca tecavuz de eder, dayak da atar. turkiye'de cinsel acligi ve tabulari asmis bir suru erkek var. onlari bul kendine, boyle ortadogulularla takilma.
Şimdi hatırladım kolunda tırnak izi vardı ne bu dediğimde cevap vermedi
Zaten yapar bu sapık öpüşurken morartanida ilk defa gördüm vücudumuda morartmış hayvanca yapıyor kortum canım yanıyor dememe rağmen canın ne kadar kiymetliymis dedi
neyse bos ver, dusundukce kendini doldurursun. farkli seylere odaklan. penetrasyon yasamadiniz, kisiligini gordun. gecti bitti.
Sence o izler neydi
kac tane ve ne buyuklukte izler olduguna bagli. evde evcil hayvani varsa ondan olabilir. veya baskalariyla da yatiyordur ve sert seviyorlardir. veya birine tecavuz/taciz etmistir/etmeye calismistir. bircok ihtimal var. bir sonuca varamayiz biz buradan :)
İki üç tane çizik vardı yeniydi ama kırmızı kırmızı köpeği var diye sadece biliyorum ama oda evinde kalmıyor zaten sert yapan biri morartiyor can acıtıyor izleri çok hatırlayamıyorum alkolluydum sordum cevap vermedi diye hatırlıyorum ya da geçiştirdi ne dedi hatırlamıyorum şimdi aklıma geliyor silinmiş kafamdan alkolün etkisiyle
Arkadaş çok güzel açıklamış. O çocuğu unutman, hayatına devam etmen lazım. Çocuğun karakteri çok kötü. Kanıtlar: 1- sarhoş birisinden yararlanmış. 2- bencil, canını istediği gibi yakıp ne kıymetli canın var demiş 3- umursamaz ve *. Hiç arayıp sormamış bile. Kendine saygın varsa o çocuktan uzak durur hayatına devam edersin. Karşına bir sürü insan çıkacak.. sana gerçekten değer verenler olacak.
Çok teşekkür ediyorum her dediğin çok doğru
Ve kendini onun seni gördüğü gibi yani tek gecelik kadın olarak görme. İçkinin etkisinde olup yanlış bir karar almışsın.. önemli olan bu hatadan bir anlam çıkarmak
Çıkardım
Şimdi yaşama vakti o zaman..
🥳 .
Hoşlanmamış durumdan
Orası kesin
Yapacak bir şey yok, durumu kabullenmenizde fayda olduğunu düşünüyorum
Kabullenemem
O halde sizi çok daha zor zamanlar bekliyor diyebiliriz.
Neden
Olmaza yolculuk etme peşinde olduğunuzu düşünüyorum.
Ben ne olucam
Başkasına ihtiyacınız olacağını biliyorsunuz. Yavaştan yön değiştimenizde fayda var.
Başkasina neden ihtiyacım olsun
Er ya da geç olacak. Hayat yalnız sürdürülemiyor.
Onu istiyorum
Fakat olasılığın zayıflığının da farkındasınız.
Ne yani bunlar olmasaydı olcak miydi ona bakire oldugumiy söyledim sadece ona ait olmak istediğimi söyledim yinede mi basit biri oldum
Bu erkeklerin kafası çok tuhaf çalışıyor maalesef.
Neden hep kötü olan biz kadınlar oluyoruz o yatağa ben onunla girdim
Bu bizim topluma özgü saçmalık işte. Kadın yapınca hafif meşrep erkek yapınca elinin kiri. Deli saçması yemin ederim.
Sevdim ben onu hemde çok bende bunları yaşamak istemezdim kendimi kontrol edemedi onu görünce kanım çekiliyor
Yazık olmuş
En çok koyanda ertesi günü beni değil arkdasimi araması
Zor bir durumdasınız o kesin
Evet hemde çok inşallah onu unutabilirim yazsam ne dicem bilmiyorum ama içime dert uyuyamıyorum
Sizi anlayabildiğime inanıyorum. Kolay işler değil.
Olmadığım biri gibi davranmak ve o konuma konulmak çok kötü evet bilmiyorum bunları yasamasaydik beni yine sevmicekti bir ilişkimiz olmucakti çünkü çok çapkın birçok kadınla konuşuyor ama ben kötü olmucaktim gözünde arkadaşlarıda herşeyi gördü rezil oldum ve sürekli yüzlerine bakicam
İş işten geçmiş artık. Yapacak bir şey yok.
Ama hep içimde bunları yasamasaydik beni sever miydi soru işareti kalıcak sevmicekti çok net biliyorum ama insan yinede merak ediyor
Öyle bir şey olmayacağı açıkmış zaten. Çapkın diyorsunuz ya işte.
Evet bussuru kız var etrafında yanimizdayken bile sürekli yanımızdan ayrıldı telefonla konuşmaya gitti telefonunu sakladı
Boş işlerin peşinde koşmakta üstünüze yok diyebiliriz şu durumda. Bile bile kendiniz etmişsiniz ama siz de yani.
Evet bile bile lades dedim kaşına gözüne kapılıp
Ne yapmanız gerektiğini kendiniz biliyorsunuz. Gerçekle yüzleşin konu kapansın.
Bır daha hiç konuşmamaliyim keşke yüzüne baktığım biri olmasaydı
Konuyu kapatın gitsin. Zaten sözünü etmeyecektir.
Etmicek biliyorum
İyi uykusuzluklar
Sağol
Şerefszmiş 😏
Kız da safmış ama
Umudu kes kanka
Bi cacık olmaz
sen ara
Neden
yazık kafana
Ne saçmalıyorsun
kulanmıs senı
Sı…. Atildin işte
Skmiş mi
Niye arasın
Salla o çocuğu
sektir etmiş seni
Unut gitsin
Kullanmış
Sen nerelisin?
Sik_mis mi seni?
seviştiniz mi?
Tam sayılmaz dokundu ama girmedi
ya utanıyor ya da beğenmedi seni
nasıl birisin? fiziksel?
Bakireyim dedim
Fiziğimi beğendiğini söyledi ilgisini çektiğini söyledi
nasıl fiziğin?
Sanane
yorum yapcaktım. tabiki bana ne
Giden gitti canım
Ay yok tam olarak gitmedi 😂
Üstün körü oldu
Verdiginle kalmissin