Yazmamak gerekiyordu hayatımdan çıkarmıştım bugün yine yazdım ben napıcam sözlerimi yedim resmen ne düşünmüştür?

Bana bir gram bile değer vermeyen insana ben yine yazdım vazgeçemiyorum niyeeeeeee çok sinirim bozuluyor kalbim çok acıyor aşk mı bu takıntı mı
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cevap verdi ve svgilsi varmış bir daha bana yazma dedi ve engelledi şaka gibi ve benle konuşurken de sevgilisi varmış... Anladığım o
Güncellemeler
+1 yıl
Kalbim çok acıyor nasıl geçicek
Yazmamak gerekiyordu hayatımdan çıkarmıştım bugün yine yazdım ben napıcam sözlerimi yedim resmen ne düşünmüştür?
Cevapla