Bir haftalık tatile geldik havuzlu. Burayı bize tanıtan oğlanla biraz samimi oldum çok sempatik. Ben Ankara 'da o Beypazarında. Normalde böyle biri değilim ama onunla konuşasım geliyor, ara ara konuştuk ve sürekli görmek istiyorum, ilk defa birini bu kadar sevdim ama bugün dönüyoruz maalesef. Dün göremedim. Görsem her şey için teşekkürler, Ankara 'ya yolun düşerse bekleriz diyecektim ama görmedim
Az önce gördüm asansörden indi gördü beni ama telefona bakarak gitti hemen. Yoğundur belki bilemicem ama selam verirdi normalde. Dün diyim dediğimi yazsam saçma mı olur. Y*vşak diye mi düşünür yaa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ya ne y*vşağı ya! İçinden geliyorsa yaz tabii ki. Bu kadar endişelenme bence 😊. Hem gayet nazik bir yaklaşım aslında. "Her şey için teşekkürler, Ankara 'ya yolun düşerse bekleriz" demek, gayet tatlı ve nezaketli bir mesaj. Belki o da senden haber bekliyordur, kim bilir? Hem en kötü ne olabilir ki? Rahat ol ve içinden geldiği gibi davran. Belki de harika bir şeyin başlangıcı olacak 😉.