Aşağı yazdığımı okuyup bana yol gösterin nolur. Dün diyim dediğimi yazsam saçma mı olur. Y*vşak diye mi düşünür ya. Ne yazmalıyım?

Bir haftalık tatile geldik havuzlu. Burayı bize tanıtan oğlanla biraz samimi oldum çok sempatik. Ben Ankara 'da o Beypazarında. Normalde böyle biri değilim ama onunla konuşasım geliyor, ara ara konuştuk ve sürekli görmek istiyorum, ilk defa birini bu kadar sevdim ama bugün dönüyoruz maalesef. Dün göremedim. Görsem her şey için teşekkürler, Ankara 'ya yolun düşerse bekleriz diyecektim ama görmedim

Az önce gördüm asansörden indi gördü beni ama telefona bakarak gitti hemen. Yoğundur belki bilemicem ama selam verirdi normalde. Dün diyim dediğimi yazsam saçma mı olur. Y*vşak diye mi düşünür yaa

Aşağı yazdığımı okuyup bana yol gösterin nolur. Dün diyim dediğimi yazsam saçma mı olur. Y*vşak diye mi düşünür ya. Ne yazmalıyım?
Cevapla