Lan neyini anlamıyon neyini salak salak işler yapma sordun ben mi bişey yaptım diye yok dedim bunun neyini anlamıyon daha hala üstüne alıp damarıma basıyon tersliyomuşum tersleme görmemişsin lan napacam sinirli olduğum halde canım sıkkın olduğu halde her ne olursa olsun merve hanıma sürekli canım cicim takılacam anca yüzüne gülecem hep iyi davranacam ňerde lan öyle dünya yansıtmıyorum işte sana sıkıntılarımı bilmem nelerimi ne istiyon daha bitek senin derdin var sıkıntın var gerisi laylaylom dimi mervenin derdi var iyi davran sıkıntısı var hep güler yüzlü ol kendi derdini sıkıntını hadi ordan et merveninkinin yanında halt etmiş neyse ne yaa uzatmıycam sende uzatma bi süre konuşmayalım yoksa çok kötü kalbini kırıcam hadi eyvallah.
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmadı halen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ciddi bir sekilde yaz hani, "ben sana kendimi acabildigim icin dertlerimi yaziyorum, anlatiyorum seni sıkmak icin degil ya da senden bir sey bekledihim icin degil, sana anlatiyorsam sana guvendihim icin anlatiyorumdir ama sen bana anlatamiyorsan bana o guveni verzmedihim icin ozur dilerim, bunun uzerine bu karari vermek tek basina aldihin bir karar, saygi duyuyorum ve evet ara verelim yaz"
Yani sadece kendini düşünen birysen dediği gibi çocuk haklı seni terk etmekte geç bile kalmid
Konu o değil bana köpek gibi davranıyor kaç gündür neyin var dedim yok bi şey dedi ama sürekli azarlıyo kızıyo en sonunda benim kendi derdim bana yetiyor yeter dedim benim zaten bi sürü derdim var üstüne böyle yazmış kendi de biliyor sanki başıma kaktı gibi
Yani bilemicem aranızda neelr konuşuldu zaten böyle konuya sağlıklı yorum yapılamaz neler yassndigi bilinmesi gerekiyor
Yazmadı da bana
Kendi yönünde tart biç karar ver
Bana karşı bu kadar dolduğunu bilmiyordum eğer bir derdin varsa bunu benimle paylaşmanı isterdim biraz uzaklaşmamız bu yazdıklarından sonra çok doğru bir karar olur de
Yazdıklarıma cevap bile vermedi bir gündür konuşmuyoruz ki
Sakına yazma geri döndüğünde de kabul etme
çocuğu anlmaya çalş, neyin var, ne yapablrm diye yapıcı olarsk konuş, yoksa kaybetmek üzeresin, benden söylemesi...
Söyledim öncesinde yok bi şeyim dedi ama bana da köpek gibi davrandı
Ayrılırdım
Neden
Neden diye soruyorsan kendine saygısı olmayan bir kadınsındır yazdığı mesajı okumadın mı seninle nasıl konuşuyor rest çekiyor köpek yerine koymamış
Benim kendi sıkıntılarım bana yetiyor bi de sen böyle yapıyorsun dedim
Seninle konuşmak istemeyebilir ama üsluba bak böyle kalitesiz biri için neyse senin kararın bi şey diyemem