AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
197Cevap
Ben sana şöyle söyleyeyim kilo verilir ya da alınır tipi güzelleşir vs... Ama unutma karater ne azalır ne artar neyse o yüzden iyi düşün derim
Ya şöyle en azından bi şansı hakettiğini düşünüyorum hepimiz bu tongaya düşüyoruz sanki brad pitt ne biliyim kleopatraymışız gibi
Karakteri olmayan birinin tipine yansır zaten nasıl kötü biri olduğu o yüzden karakterine göre bak her zaman tipten daha önemlidir
Kilo verilebilecek bisey cozulebilecek bi sorun yani o yuzden karakterine bak karakter degismez fizik degisir
elbette karakter.. karaktersizle ne işin olur öyle insanlar eşlerini bile satıyorlar bu tip haberleri çok duyuyoruz..
dış görünüşü ve kişiliği bunların hepsi önemli ama şunu unutma kişilik karakter kalıcıdir. dis görünüş her zaman değişebilir.
Bırak defolsun gitsin.
Parasına da geri kalanına da.
Hepsinin tam olduğu birini bul.
Bu ne böyle yarısı var yarısı yok şeylerden hiç hoşlanmam. İçine sinmiyor işte neden kendini zorluyorsun?
Beğenmiyorsun çocuğu ona da eziyet etme!!!
Bu önceki sorunuzdaki yakışıklı yafşaktan iyidir ama hoşlanmıyorsanız size ilgi gösterdi diye umut vermeyin duygularıyla oynamayın derim.
Özellikle bu dönemde iyi insan bulmak coook zorr kilo ne kii?
Alınır verilir sen buna takılma sakın
Senin gibi kızlara sinir oluyorum, hoşlanıyorum deyip nasıl göbeğini takıyorsun? Benim de hoşlandığım çoğu erkek göbekliydi ama hiç sorun yapmadım, yapmam da. Benim için karakteri, sempatikligi önemli gerisi fos
Hoşlanmış olman bir şans vermene yeterli netice olumlu olur olumsuz olur sonrasına sonra bakarız ama şans vermeden bilemezsin
Karakter. Sadece göbekse erir gider. Bazı kızlarda takıntı var azcık göbek oluyor sanki 110 kilo gibi davranıyor.
Kiloya takılma, verilip alınabilen bir şey sonuçta. Denemekten zarar gelmez, bence bir şans ver. Acabaların olmaz, en azından denedim olmadı dersin.
Tabikide karakter kilo verilir ama karakter kazanılmaz geri
kilo vermesi asla sorun olmaz. ama karaktersiz biri olsaydı asla karakter kazanamazdı
Biraz konuş, iyice dinle, konuşması ile yaptıkları arasında fark var mı bunları iyi gözlemle. Eğer tutarlı ise şans verirsin.
Karakter önemli olsa da
Tipine de için ısınamıyorsa zorlama
İyi biriyse söylersin kendi sağlığını da düşünerek kilo verir aşkım gücü çok. şey yaptırır adama
Yakisiklimi vs bilememde sadece gobek icinde olumsuz dusunme verir kilosunu kolay is
Sen ne istiyorsun önce onu söyle kilolu diyorsun zayıflatırısın sen söyle beni el üstünde tutar diyorsun daha ne istiyorsun babanla tanismis gerisini zamana bırak sende ilgilen çocukla başkası kapar üzülürsün?
arkadaşım tipi ne yapacaksın Allah için. Zamanı gelince güzellik zaten solup giden bişey bir insanın karakterine aşık olmayı bilmeli insan kara kaşına kara gözüne değil. o kara kaş kara göz gidince elde avuçta bişey kalmaz sonra
Dış görünüşe dair her şey düzeltilebilir. Duyguların şekli, dış görünüşü yoktur.
Karakter her zaman daha ıyidir , seni yarı yolda bırakmaz
karakter değişmez ama kilo değişebilir aklını kullan
Karakter önemli... Kilo sorunu varsa rejimle düzelir ama karakter düzelmez
Kilo verilir ama karakter değişmez der susarım gerisi sana kalmış
😅Ne kadar güzel gülümseyerek okudum yazdıklarını e hadi daha ne bekliyorsun 😄
Tipi de iyi ise nedn olmasin biraz kilolu olmasında sıkıntı yok bence
Kişilik tabiki önemli boy kilo bunlar geçici bir şey kişilik kalıcı
Kilosuna göremi muamele yapıyorsun adama yazık anladım ki hiç kimse kalbe ve karaktere bakmıyormuş
Ben ce uyumluluğu karakterine iyiymiş olur bu iş
Kaleyi içten defethetmiş:)))
Değişebilcek şeylere güvenip takılma para fiziksel görünüş gibi ama karakter asla değişmez
Seviyor belli.
hayatta senin hayatın
kararı verecek olanda sensin
İleride karakteri giderse elde tutular bir şey kalmaz o yüzden tip olarak da sana uymalı
Kilo verilir büyük bi sorun değil karakterinin düzgün olması daha iyi
Kilo vermek kolay takılma o kadar. İyi bir insansa kaçırma.
Sorun sadece kiloysa takılma kilo verilebilecek bir şey
Beden sarkar, etler sallanır, karakter bant misali bir ömür yapışır kalır
Hislerini ve kalbini bir kenara bırakıp kişiliğine ve karakterine odaklan
Olumsuz konuşmak istemem ama ve şimdiden soyliyim görüşlerim pek toplumda normal karşılanmaz da kilolu insan demek yemeği ihtiyacı olduğundan fazla yiyor sağlığına yeterince dikkat etmiyor ömrü bildiğin kısalıyor kendine hakim olamıyor yani büyük olasılıkla iradesi az birçok şeye karşı umarım çokda olumsuz olmamistir yinede onu fuzeltebilecegini falan düşünüyorsan sana kalmış
Kesinlikle karakteri önemli kilo bu alınır verilir önemli olan sana değer versin iyi davransın sağlam karakterli olsun
İyi olduğuna emin isen, karsilik ver kilo zamanla verilebilen bir şey, onu incitmeden bunu söyler ve motive edersen zaten fazla kilolarından kurtulur. Bir de şöyle bir durum var, benimde fazla kilolarim vardi hastanede yattigim donemden ve tanistigim insan en basta kilolarimi vermemi söylüyordu daha sonra ise kilo almami ve kimsenin bana bakmamasini istiyordu kiskancliktan, tam emin olmadan o yuzden kilosuyla ilgili hemen konu acma
İkisinin dengeli hali en güzeli, lakin sen bütün olarak beğenmişsin aksi takdirde tereddüt yaşamaz direkt kafanda da reddederdin bu soruyu sormazdın. 😉
Kilo alınıp verilebilecek bir şey ama karakter sabittir davranışlar değişe bilir bir insan iyi ise hep iyi kalır asla kötü olamaz inceyse incedir bu değişmez sen eğer bu insanla bir ömür paylaşabilirim diyorsan kilo dert edilecek bir şey bile değil eminim o da hem sağlığı için hemde sana daha hoş görünebilmek adına kilo vermeye çalışır
evlenin siz. bu sarki butun asiklara gelsin benden
https://www.youtube.com/embed/qcikCadCOuQKarakter ve kalpteki his önemli karşılıklı ise sevgi olur kilo vs geçer hallolur her şey para ile hallolur ama karakter paha biçilemez genede sen bilirsin sonra kötü olur günahını almak istemem karar ve hayat senin hayatı istediğin gibi yaşayabilirsin ben karışmam sonra günahını almak istemem düşün taşın iyice sonra kararını ver
Karakteri önemli bide yanına yakisiyosa sıkıntı olmaz
El üstünde tutup tutmayacagini anlamak için daha fazla zaman gerekir diye düşünüyorum. Bundan eminsen kilo vermek çokta zor bir şey değil. Madem seni el üstünde tutacak bir dediğini iki etmeyecek zayıfla de sende :)
Kilo bu ilerde zayıflayadabilir daha fazla kiloda alabilir bunu çözersiniz ama karakterli insan bulmak çok zor birşeyler hissediyorsan sende kaçırma derim Allah hakkınızda hayırlısını nasip eder inşallah
bacım ,
düzgünce ise elini tutup gezdirebilcek kıvamda ise bide parası falan varsa hemen atla .
Ahahahahahaha😂😂😂😂😂Beni öldüreceksin😂😂
@burakistan35 tebrikler güzel cevap👍
@Suuuuuuuuuuuuuu :)
ölmeyelim motorları maviliklere sürelim...
@Alarasmin teşekkürler.
Bu devirde evlenecek erkek bulduysan kaçırma, hakkında hayırlısı olsun
Niye çok mu zor bulunuyor erkek😂
@Suuuuuuuuuuuuuu Erkek çok istemediği kadar ama evlenecek erkek çok zor :)
Gönülden seviyorsan her şey olur merak etme yeter ki sevgi gösterilsin ilerde her şey olur takma kafana bunları
erkeklerin karakteri değişiyor o yüzden tipe göre seçte en azından yanına yakışsın
Eger ki karakteri iyiyse dış gorunusune gore yargilama onemli olan dusunceli olmasi ve seni mutlu edebilmesi kilo verilebilir bir sey ama iyi insan olmak ince dusunen bir kalbe sahip olmaktir
İste bunu kolay kolay bulamazsın
Hangisi senin için önemliyse.
Neye önem veriyorsan onu seç.
Bu senin bileceğin iş.
Kiloyu verebilir
Hoşlanıyorsan ve karakteri iyiyse buna şükretmen lazım çünkü genelde kızlar katil tiplilere aşık olurlar sonra da öldürülürler jsjsjjsjs
Karaktere göre diyordum ama son zamanlarda anladım ki dış güzellikte önemliymiş. İnsanlar fedakârlığı hak etmiyor
Kilolu olmak iyi değildir daha konuşmada kilo ver desen nasıl anlar , tercih senin. iyi dediğin insanı öyle kabul edebilecek misin.
Teklif ederse kilo sevmediğini belirtirsin evlendikten sonra zten şişcek tipik türk erkeği
Yani kabul etmeyim mi onu mu demek istediniz?
Kabul et ama zayıflat onu
Tipte önemli karakterde tıpi olmasa içinin çok önemi olmuyor xamanla sıkılırsın icide dışıda iyi olsun.