Karakteri mükemmel ama dış görünüşünü beğenmiyorum, ne yapmalıyım sizce?

Evlilik yolunda görüstügüm biri var. Her seyimiz inanin cok güzel uyuyor, cok karakterli adam gibi bir adam. Karakter yönünden daha iyisi gelmez o derece. Ama dis görünüs icin beklentilerimin tam tersi. Resmine sürekli bakiyorum ama bir türlü begenemiyorum. Mesela kilolu, simdi zayiflamasini istedigimi söyledim zayifliyor. Ama daha bir cok sey var, onu degistirdigim haliyle hayal etmeye calisiyorum hep, oldugu gibi begenmiyorum. Ama dedigim gibi karakter ve anlayis olarak kendi babamdan iyi öyle diyim. Simdi önümüzdeki günlerde aileler tanisacak cünkü onay verdim. Icimde iki taraf cok celisiyor ne yapcagimi bilmiyorum. Icine bakarsak öyle iyisi gelmez, disina bakarsak begenmiyorum bir türlü. Ne yapicam?

Karakteri mükemmel ama dış görünüşünü beğenmiyorum, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla