Bu dizideki karakteri nası seviyosunuz?

Mahkum diye bi dizi var ya onu diyorum adam kardeşini öldürüyo sonra 2 3 zevkine kadın ölüdrüyo öyle başlıyo dimi? peki siz kadınlar olarak nası karakteri bu kadar çok sevebiliyosunuz ben editleri falan görünce bile uyuz oluyorum iyi bi tarafı olsa karakterin diyicem tamam ama merak ediyorum karakter tecavüzcü olsaydı yinede hasta kalırmıydınız kızlar? Keşke karakteri öyle yapsaylardı merak ediyorum severmiydiniz
Bu dizideki karakteri nası seviyosunuz?
Cevapla