Erkeklere inancimi kaybettim. Var mi ayni durumu yaşayanlar? Ve nasil kurtuldular bundan?

Sorudan anlaşıldığı gibi karşı cinse inancimi kaybettim. Hepsini ayni gözle görüyor ve tiksiniyorum. Benim için alayı potansiyel yalancı. Aslinda etrafta olan biten olaylara bakınca haksız sayılmam ama bu durum beni yalnızlaştırıyor da. Uzun yıllardır bu yüzden sevgilim yok, eski ilişkilerimde yaşadığım travmalar yeniden ilişkiye başlamamı engelliyor. Bu durum aşıla bilir mi?
Erkeklere inancimi kaybettim. Var mi ayni durumu yaşayanlar? Ve nasil kurtuldular bundan?
Cevapla