Erkeklere karsi buyuk bir onyargi gelistirmem ve ask inancimi yitirmem normal mi?

Erkeklere eskisi gibi bakamıyorum,

daha önceden platonik olduğum bir çocuk olmasına rağmen başka insanlar dikkatimi çekiyordu ama artık erkeklerden iğreniyorum

buna sebep olan; erkeklerin kızlara yaklaşma biçimi

uzun süredir sadece muhabbet için yazan, konuşmak isteyen, gülümseyen, gözleri gülen bir erkek görmedim. Hepsinin tek bir amacı var.

hepsinin aklında aynı şey var ve artık sıkıldım, platonik aşkımı unutmaya başladığım bu zamanlarda aşka olan inancımı da yitiriyorum.

Erkeklere karsi buyuk bir onyargi gelistirmem ve ask inancimi yitirmem normal mi?
Cevapla