Erkeklere inancım tamamen bitti hiç mi düzgün yok?

Evet erkekler belki kızıcaksınız ama haklıyım bu konuda nedenini söyleyeyim. Mesela bi reeels gördüm eskorta aşık oldum vs. Erkekler altına "yaşandı " yazmış başka bişey görüyorum; hep içimizden eli yüzü düzgün duran gençler pis şeylere düşkün oluyolar burayı hiç hesaba katmıyorum zaten. Neden böylesiniz neden temiz kalmıyorsunuz, kendini böyle pis şeylerden koruyan bir sürü kız var ileride hiç mi evlenceğiniz insanı düşünmüyorsunuz. Veya kendinizi hiç kirli hissetmiyo musunuz?
Erkeklere inancım tamamen bitti hiç mi düzgün yok?
Cevapla