Hayatım boyunca SIRTLAN erkeklere maruz kaldım, ve hep saf gibi inandım onlara, buna nasıl bir dur diyebilirim?

Hiçbir erkegin kolay kolay elde edemeyeceği, zeki, bakimli, güzel, özgür, özgüvenli bir insanım. Bu yuzdendir ki hep ( Adil Yıldırım 'in tanimiyla 'sırtlanlar' ) capkin erkekler denk geldi. Uzun bir sure pesimde gezdiler can sıkıntısından flort ettim onlarla ama iyi niyetimden asik olunca herseyi yaptım. Rahat bir insan oldugumdan da didiklemedim ve hep aldatıldım. Sayısız kez.. Uzun yıllar ara verdim ve bu sene yine ayni hatayi yaptım. Ben nasil adam olurum? Bildigim halde cok cabuk guveniyorum inanıyorum, sonu da belli. Şu an boyle bir erkege gönlünü kaptirmis olan bana ne yapmamı önerirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Aa yorumlara bak. Ne kadar önyargılı saygisiz bir toplum olduk. Klavyenin arkasindan yazmasi kolay tabi. Ben o erkeklerin (sizin gibi erkeklerin) 5 para etmedigini bildigim icin birkaciyla can sıkıntısından flort ettim ama iyi niyetimden asik oldum zamanla. Zeki olmasam kendimi kullandirtir onlara yuz verirdim en başında. Ayrica zekiligi o anlamda kullanmadim. Yeterli kapasitede olanlarin yazdigimi dogru sekilde anlayacagini biliyorum. Sırtlanların icinde sirtlanlari kotuluyorum, şaşırmadım😅
Hayatım boyunca SIRTLAN erkeklere maruz kaldım, ve hep saf gibi inandım onlara, buna nasıl bir dur diyebilirim?
Cevapla