Düzgün erkek kalmadı mı yasa nerde bu düzgün erkekler hep sapık denk geldi bana ilk defa gerçekten birinin samimiyetine inandım?

Aşık oldum uzak mesafe ilişkisiydi aldattı beni msjlarima geç CVP vermeler , geciştirir umursamaz cvplar bir yerlere gidip inatla nereye gittiğini soylememeler ben sorunca, neden böyle yaptığını sorunca vs hep arıza cikartiyorsun diyip suçu bana yikmalar tükendim çirkin bir kızda değilim fiziğim, yüzüm, huyum , suyum, boyum gerçekten iyi ama niye bana düzgün erkek denk gelmiyor bana büyü mü yapıldı? Sıradan erkekler bile bana bakmıyor ya kesin kısmetim bağlı ne yapim bende bir sürü aşk temalı kitap aldım kendimi teselli edicem ölene kadar 😔😔😔 kafam kazan gibi oldu
Düzgün erkek kalmadı mı yasa nerde bu düzgün erkekler hep sapık denk geldi bana ilk defa gerçekten birinin samimiyetine inandım?
Cevapla