• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Ayrılırken kadınlar mı daha acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?

Sosyetic_SheqiiL u
Sosyetic_SheqiiL Takip Et
FenomenMaster Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
710
Yapay Zekaya Sor
Selammm✌️

Ayrılırken acımasız davrananlar daha çok erkekler mi yoksa kadınlar mı?
Ayrılırken kadınlar mı daha acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?
Ayrılırken kadınlar mı daha acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?
Cevapla
Ayrılık Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Değer verilen sevgiye layık olmayan kişi yapar bunu. Ya da ayrılığı hazmedemeyen taraf bu kadın da olur erkek de olur. Güzel güzel sevmişsin ama bakmışsın ilişki yürümüyor bir yerde tıkanıyor. Karşılıklı saygı ve sevgi ile bu sürmeyen ilişkiyi bitirmek varken neden birbirlerine ya da bir tarafa zorluk çıkartılır ki. Başta dediğim gibi bu ilişkideki sevgiye aşka layık olmayan hangi tarafsa acımasız davranan da odur.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Sevmeyen taraf acımasızdır hatta ona tavsiye de bulunur iyi dileklerini de ekler birde ne kadar iyi olduğundan filan bahseder sorun bende der birde üstüne sende bir problem yok der.. güya akılınca kırmadan incitmeden ayrılmak derdindedir ama
    her söylediği kelime acımasızlık doludur ve kırar ezer deler geçer arkadaş..

    Seni sevmiyorum artık olmuyor yapamıyorum dese ve sadece elveda dese o kadar fazla kırıcı olmaz

    5
    0 Yorumla
  • Pulsarr
    Pulsarr Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 89%
    +1 yıl

    Kadınların her zaman daha komplike ve acımasızdır

    1
    9 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🧐 acımasız taraflarını ortaya çıkarmamalı, diimiii

      Yorumla
    • Pulsarr
      Pulsarr
      +1 yıl

      O yönünüz hep dışarıda zaten :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hayır değil n’aşk olsun 😃

      Yorumla
    • Pulsarr
      Pulsarr
      +1 yıl

      Oldu zaten :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😍 olsundu madem, alev alsın buralar

      Yorumla
    • Pulsarr
      Pulsarr
      +1 yıl

      Benzin alıp geliyorum :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tamam dök oraya buraya şuraya, kibrit getiriyorum bende 😃

      Yorumla
    • Pulsarr
      Pulsarr
      +1 yıl

      Teşekkür ederim bebeğim 😍

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Rica ederim bitanem 😍

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Psikolojik sorunları olan taraflar yapıyor bunu

    1
    5 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Herkes psikopat o vakit 😅

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Tahammülsüzlüğü öyle görüyorum ben. Ayrılırken neyine acımasız olur ki insan? Birinin acı çekmesini istemek psikolojik rahatsızlıktır bana göre. Hakaret etmeden, tehditler savurmadan, ayrılmak çok daha mümkün. 😬😬

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bu yazdığına kendin inandın mı? Ayrılırken sakin kalma olaylarına falan? 😃

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Bende ayrıldım sakin kalındı kimse birbirine küfür etmedi. Hakaret etmedi saygı duyuldu bitti 😬

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yahu bunu 3 yaşındaki yeğenime anlatsam, inanmaz :D deli misin Hala sen der 😅

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

57

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Daha az seven zalim oluyor. Umursamaz oluyor karşısındaki insana.
    Canını yakıyor ve fark bile edemiyor.
    Kadın ya da erkek değil burada rol model olan.
    Sevgi katili bizleriz yani insanlar.
    Aşkı bizler öldürüyoruz.

    5
    0 Yorumla
  • 97-Mila-
    97-Mila- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 57%
    +1 yıl

    Ben kendimden örnek verecek olursam. Ayrılık benim için tam olarak bir eziyet oluyor hayatla bağım kopmuş gibi sanki... Acımı sonuna kadar yaşıyorum. Mutlu olamıyorum. Karşımdaki insana bakınca sanki hiç sevmemiş gibi hiç güzel günler geçirmemişiz gibi hayatına devam ettiğini görüyorum. Ve bu durum benj daha fazla üzüyor. Benim hikayemdeki acımasız karakter Erkek oluyor bu durumda. Diğerlerini bilemem ama tahminimce daha az seven daha fazla acımasız oluyor bence.

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Burcun ne?

      Yorumla
    • 97-Mila-
      97-Mila-
      +1 yıl

      Başak

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      :) ayrılık öyle her insanı hayatından koparmaz. Sen sevmeyi biliyorsun ki, acısını da sonuna kadar yaşıyorsun Ayrılığın

      Yorumla
    • 97-Mila-
      97-Mila-
      +1 yıl

      O zaman karşı taraf beni yeterince sevmemiş oluyor sanırım 🙁

      Yorumla
  • _Liya_
    _Liya_ Takip Et
    FenomenBilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Erkeklerin olabilir.. kadınlar acısını sonradan çıkartıyor! 😈😈👿 iik acıyı atlatıp ayağa kalktığımızda bizden korksunlar 😂

    4
    1 Yorumla
    • Ssltnn
      Ssltnn
      +1 yıl

      Aynen öyle 😂

      Yorumla
  • Sv_Shidoshi
    Sv_Shidoshi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    Erkekler acimasizca terk ettiklerini sanirken iclerinden kopani cok sonra anladiklarindan, ayrilirken cok aci! masiz olduklarini dusunuyorlar, samimi degiller... Diger yandan kadin icin anlik samimi duygulari itiraf edip hungur gungur agladiktan sonra tuy gibi hafifletip vicdanen rahat bir hayata adim atiyolar... Sonuc.. ayrilirken acimasizca ayrilan erkek bedbaht, kadini rahat... Digerinde de tam tersi.. daha da yazamicam... Tisikkurler..

    1
    0 Yorumla
  • Mevppp
    Mevppp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bu konuda yapılmış olan bilimsel bir çalışma, ayrılık durumunda deneyimlenen duyguların yoğunluğunda cinsiyetler arası farklılıklar gözlendiğini gösteriyor. Yaşları 18 ile 23 arasında değişen 1000’den fazla kadın ve erkek katılımcıyla yapılan çalışmanın sonuçlarına göre; erkekler kadınlardan daha fazla ayrılık acısı çekiyor ve ayrılık deneyiminin olumsuz etkilerini kadınlara göre çok daha uzun sürede atlatabiliyorlar. Araştırmacılara göre, erkeklerin ayrılık deneyiminden duygusal olarak daha fazla etkilenmelerinin nedeni ayrılık sonrasında kişiliklerinin ve öz-saygılarının zedelendiğini düşünmeleri.

    1
    0 Yorumla
  • Matmazellz
    Matmazellz Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir tane sevgilim nu de atmadım diye nokta koyup engellemişti birisi or uspu olduğumu söyleyip ayrılmıştı ve ben hep güzelce konuşup ayrılma taraftarıyım. Sadece kendimi, eskilerimi ve birkaç arkadaşımın yaşadıklarını dikkate alıp cevap vermek doğru olmaz ama genellikle erkekler daha acımasız

    2
    0 Yorumla
  • pathoss
    pathoss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Arateri zayif olan oldugu kesin erkek olarak delikanli adamdan ayrilmak kolaydir istenmedigi yerde zaten durmaz adam olan

    1
    3 Yorumla
    • pathoss
      pathoss
      +1 yıl

      *karakteri

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Anladık anladık :D

      Yorumla
    • pathoss
      pathoss
      +1 yıl

      Sen zeki kadinsin onu biliyorum da anlamayan olma ihtimaline karsi atari diye okuyan bile olabilir 😅

      Yorumla
  • Ferhanım
    Ferhanım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yine kadınların, erkekler; erkeklerin, kadınlar diyeceği bir soru 😄. O zman sıkıntı nerede?

    2
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yok bak herkes öyle dememiş, kimileri objektif davranmış

      Yorumla
    • Ferhanım
      Ferhanım
      +1 yıl

      Vall ha şaşırdım.

      Yorumla
  • NeSenSor_NeDeBen
    NeSenSor_NeDeBen Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu anı yaşamak istemem doğrusu. Ayrılık olacaksa da Rabb' im ikimizin de aynı anda canını alsın.

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tövbe est. 😅

      Yorumla
    • NeSenSor_NeDeBen
      NeSenSor_NeDeBen
      +1 yıl

      Aslında eksik anlattım. Olur ya evlenirim. Yaşlanırız, elden ayak düşeriz. Ölüm vakti geldiğin de tek başıma onsuz bir hayatta kalmak istemem

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      He tamam böylesi oldu :D

      Yorumla
    • NeSenSor_NeDeBen
      NeSenSor_NeDeBen
      +1 yıl

      👍🙏

      Yorumla
  • poisonᴠᴇɴᴏᴍ
    poisonᴠᴇɴᴏᴍ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yakarım romayı yakarımmmm 😛🔥
    Ben ayrılmam, çok seversem takıntı yapıyorum o erkeği öhö öhö 😄

    1
    5 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hahah Gülşen şarkısı geldi aklıma “gitsin kimin olursa olsun demişsinnn, hayhay seni mi kıracam, tabiii ki senin olucaaaamm” 😃

      Yorumla
    • poisonᴠᴇɴᴏᴍ
      poisonᴠᴇɴᴏᴍ
      +1 yıl

      Hadi yine gel benim ol 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Pis Edisci; Benim olmazsan kime giderimmmmm? Beni duymazsan kime veririmmmmmmmm “yüreğimi”? 😃😃😃😂

      Yorumla
    • poisonᴠᴇɴᴏᴍ
      poisonᴠᴇɴᴏᴍ
      +1 yıl

      Edis benim aşkım 😍😛

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Eh onu biliyoruz artıkkk 😅

      Yorumla
  • Teόmάń
    Teόmάń Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadınlar ayrılık veya tartışma aşamasında karşıdakini küçük düşürücü veya rencide edici söylemler kullanmaktan çekinmez. Kadınlar damara basmayı sever bir erkek bunu kolay kolay yapmaz.

    2
    0 Yorumla
  • Bezginnbeyy
    Bezginnbeyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlarda genelde ilk baş çok duygusal oluyo, erkeklerde umursamazlık oluyo ilerleyen zamanlarda ayrılınca bı durum tam tersine dönüyor. Sonra iki ay sonra geçiyor en fazla.

    1
    0 Yorumla
  • AlterEgosss
    AlterEgosss Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Kişilikle alakalı övünülecek bir şey değil kalp kırmak kadar kolay bir şey yok iyi kötü zaman geçirilmiş en iyisi iyi ayrılmak tabii arada aksi kötü bir durum yoksa.

    1
    0 Yorumla
  • Hissiz72
    Hissiz72 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Ayrılıyor isek acımasız olmak zorundayız. Cinsiyetle alakalı Bi durum değil bu.
    Cirkeflesmek vs katmıyorum buna. Bittiyse bitmiştir uzatmanın manası yok

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Galata Kulesi her zaman ki gibi çok güzel.

    Soruya gelelim ;

    Karakter meselesi, bunun da cinsiyeti yok.

    1
    0 Yorumla
  • Sinyalciiii
    Sinyalciiii Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Kadınlar nafaka tazminat iftira ihanet ve başkasın dan çıkan çocuk

    2
    0 Yorumla
  • Musasönmezoğlu
    Musasönmezoğlu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadını erkeği yok içinde insanlık kalmamış insan görünümlü herkes aynı bence

    2
    0 Yorumla
  • bayjön
    bayjön Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 71%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 647 cevap paylaştı.

    Vicdanı olmayan zalımlar daha acımasız oluyorrr💐😊

    1
    0 Yorumla
  • literallyfake
    literallyfake Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Cinsiyet farketmez bence ayrılan taraf daha duygusuz oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Gerginalfa
    Gerginalfa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl

    Erkekler daha acımasız davranır. Daha sonra da erkekler daha fazla pişman olur.

    1
    2 Yorumla
    • Ssltnn
      Ssltnn
      +1 yıl

      Bu şekilde duyuyorum herkezden ama öyle değil bence 5 ay oldu ama hala bı pişmanlık olmadı onda 🥺

      Yorumla
    • Gerginalfa
      Gerginalfa
      +1 yıl

      @Ssltnn istisnalar tabiki olucaktır ama bu istisnalar kaideyi bozmaz.

      Yorumla
  • Black_Desire
    Black_Desire Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Taşlaşmış olanlar daha acımasız erkek ya da kadın cinsiyetçi yaklaşma faşist 🤣🤣

    1
    0 Yorumla
  • suunmxv
    suunmxv Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    karaktere göre değikenlik gösterir bence kadın ve erkek farketmez :)

    1
    0 Yorumla
  • PaintMotors
    PaintMotors Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 895 cevap paylaştı.

    İçinde insanlık yoksa her ikisi de köpek olabilir yani

    1
    0 Yorumla
  • Ayuboğanxxl
    Ayuboğanxxl Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Cinsiyetle alakası yok fazla gurur g.. vuruyor böyle

    1
    0 Yorumla
  • Uzaklarda34
    Uzaklarda34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 94%
    +1 yıl

    Kişisine göre değişir.. kadınların bahanesi çok daha süslü ve acı doludur

    1
    0 Yorumla
  • pieta5
    pieta5 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    Yaşadığı ilişkiye ve kendisine saygısı olmayan taraf.

    1
    0 Yorumla
  • Muro8384
    Muro8384 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Erkekler biraz daha fazla efendim.. Benim olayımda eski eşim acımasız davranmıştı

    1
    3 Yorumla
    • başımıağrıtmaya
      başımıağrıtmaya
      +1 yıl

      Ama karında aciniasizmis karar ver erkek mi kadın mı acımasız

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      Kişiden kişiye değişiyor bu.

      Yorumla
    • Muro8384
      Muro8384
      +1 yıl

      Dediğim gibi genelleme olarak erkekler daha fazla.. Ama bu hiç kadın olmadığı anlamına gelmiyor efendim.. Arkadaşında dediği gibi şahısların karakterlerine bağlı bir durum

      Yorumla
  • Melekkkkbarbiee
    Melekkkkbarbiee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 72%
    +1 yıl

    Erkekler daha çok acımasız, kadınlarda uzun vadede acımasız oluyo

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Benim kendi görüşüm bu olaya cinsiyetçi bir şekilde yaklaşmak doğru olmaz bu tamamen karakter meselesi eğer iki taraf da medeniyse sorun düzgünce konuşarak da çözülebilir veya medeni bir şekilde ayrılınabilir cinsiyet normları doğru değil bence tamamen karakter meselesi😊

    1
    9 Yorumla
    • BeşiktAŞK___1903
      BeşiktAŞK___1903
      +1 yıl

      Helal olsun ne güzel açıklamışsın cinsiyet gözetmeksizin?
      burada öyle yazanlar var ki karşı cinse düşman gibi saldırıyor;
      Oysa ki insan anlaşamayabilir belki,
      Lakin daha önce yaşattıkları güzel duygular için bile değerlidir o kişi benim nazarımda; saygı duyarım mutluluk dilerim ona…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seninle aynı fikirdeyim bu konuda

      Yorumla
    • BeşiktAŞK___1903
      BeşiktAŞK___1903
      +1 yıl

      burada birilerinden ayrılanlar arkadan saldırıyor birbirine ne garip 🤔..
      Zaten ben değerli olmayanı hayatıma almam;
      Fikir ayrılıkları daha önce ona verdiğim değeri yetirmez ki;
      Yeni bir ilişkiye başlasam bile arkasında konuşmam yeni ilşkiye saygımdan;
      Eski ilişkiye de yaşattıklarından dolayı özel tutarım içimde saklı;
      Zaten aynı fikirde olduğumuz için sana yorum yazdım ben..☺️☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet iyi de bitse kötü de sonlansa sadece sevgili ilişkileri değil arkadaş akraba ilişkileri için de aynı şeyi düşünüyorum özel olmalı başkasıyla konuşulmamalı belki konu hakkında tavsiye almak için güvendiğin birine danışırsın ama bence her insanın hayatı farklı kimin ne yaşadığını ne zorluklara katlandığını bilmeden önyargılı davranmak arkasından dedikodu yapmak doğru değil bence yaşanılan her anı iyisiyle kötüsüyle değerlidir.

      Yorumla
    • BeşiktAŞK___1903
      BeşiktAŞK___1903
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum sana;
      burada bulamadığım yorumlar işte..
      Burdan konuşmasak mı acaba?🤔

      Yorumla
    • BeşiktAŞK___1903
      BeşiktAŞK___1903
      +1 yıl

      Bir cevap yazmadın..😌

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kusura bakma ani işim çıkmıştı da geldim şimdi nereden nasıl konuşabiliriz ki?

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      Sonunda zeki biri.

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      Soran zat zeki yorumlara kapalı sanırım bişey yazmamış 😅

      Yorumla
  • _GAYGünlükleri_
    _GAYGünlükleri_ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    2 tarafta buruk ve kırılgan oluyor bence fark olmuyor fazla

    1
    0 Yorumla
  • Façaşahin
    Façaşahin Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Cinsiyetçi yaklaşımların doğruluk payı oldukça düşük...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ne farkederki terkedilen kalbindeki sonsuz acıyla kaldıktan sonra

    2
    0 Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,4b cevap paylaştı.

    Hiç erkekten ayrılmadım ama zaten kadından kadına dahi ne kadar fark var

    1
    2 Yorumla
    • başımıağrıtmaya
      başımıağrıtmaya
      +1 yıl

      Gaymisin

      Yorumla
    • windman107
      windman107
      +1 yıl

      Cıks

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Erkekler

    2
    6 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hemcinslerin seni linçlemeye gelir şimdi :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Beni kimse linçleyemez sister adamı vinçlerim 🤣🤣

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hahahah :D dislike gelmiş bitane :(

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Diss atacam dislike atana tersten görecek dünyayı 🤣🤣

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hahah :D bakamicam 🙈

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • Karamelaaaa
    Karamelaaaa Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Hangisinin karakteri bozuksa o

    2
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Doğru tespit 🧐

    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Aynen öyle 😅

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Karakterle alakalı bu sosiiii

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tamam Redaaa 😃

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Sosiii bayılıyorum bunu demeye fkfj biz tanışmadık daha sosiii ekjejd

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    kadınlar..
    söylemedikleri kalmıyor :)

    1
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Erkekler hak ediyor

      Yorumla
    • majestetuncay
      majestetuncay
      +1 yıl

      hemen de düşmanlık yap :)

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ama öyle, minnoş hemcinslerim erkeklere dırdır yapıyorsa mutlaka bi kabahati vardır

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kadınlar acımasız hemen başka erkeğe koşuyorlar sen canını verirsin beklersin o hemen yeni yatak aşklarına harcar kendini. aşk boş iş kadınlar artık duygusuz

    0
    0 Yorumla
  • CanerDiyeBiri
    CanerDiyeBiri Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Karaktere bağlı bir durum bence.

    2
    0 Yorumla
  • Beyazodameleği
    Beyazodameleği Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    Daha az seven hangisiyse o daha acımasız davranır…

    2
    0 Yorumla
  • sezincan
    sezincan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Bazen acımasız olmak gerekiyor demek ki

    1
    0 Yorumla
  • Dinazortreni
    Dinazortreni Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 46%
    +1 yıl

    Kim gidiyor sa o acimasiz oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Semihlendin
    Semihlendin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Sanırım bu cinsiyetle değil karakterle alakalı!

    1
    0 Yorumla
  • AysiraM
    AysiraM Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 819 cevap paylaştı.

    kişiye göre değişir ama bence erkekler

    1
    0 Yorumla
  • isparos
    isparos Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Erkekler, onun için bu kadar kadın ölüyor.

    1
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Erkekler tabii ki de daha acımasız

    1
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    insanına göre değişir.

    1
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Karakteri noksan kişiler.

    1
    0 Yorumla
  • Biprofi
    Biprofi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Kişiden kişiye değişir

    1
    0 Yorumla
  • SadeTurkKahvesi00
    SadeTurkKahvesi00 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Iki tarafta saçmalıyor.

    1
    0 Yorumla
  • OnuR3916
    OnuR3916 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Soğuyan acımasız davranıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Dêrvîş_feylesof
    Dêrvîş_feylesof Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    Ayrılırken insanlar kırık oluyor zaten

    1
    0 Yorumla
  • poyrazaci
    poyrazaci Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bu kinuda kadınların eline biz su dökemeyiz

    2
    0 Yorumla
  • Gecelerinprensi0635
    Gecelerinprensi0635 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bunu cinsiyet belirlemez

    2
    0 Yorumla
  • Soulss
    Soulss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kız sevgilim olmadı yorum yapamicam

    1
    0 Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Sanirim erkekler

    1
    9 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bence kadınlar 🙄 kendimden biliyorum 😃

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      @Sosyetic_SheqiiL bu devirde acımayacaksin.

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @_7_007 ya hayır, beni bazı insanlar acımasız yaptı :D yani ayrılığa geldiyse bi ilişki zaten, o dönem can sıkıcı oluyor, benim duygularım köreliyor ve acıma duygum kayboluyor. Bi anda silebilirim.

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      @Sosyetic_SheqiiL En güzelini yapiyosun. :) Zaten o şey bi kere oluyo.

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @_7_007 hıhım bencede 😌💅

      Yorumla
    • başımıağrıtmaya
      başımıağrıtmaya
      +1 yıl

      Yoruma açık değilsen soruyu niye paylasiyosun niye siliyosun

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @başımıağrıtmaya yorumun neydi ki, kalktı?

      Yorumla
    • başımıağrıtmaya
      başımıağrıtmaya
      +1 yıl

      He he he

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @başımıağrıtmaya büyüde gel çocuk :D

      Yorumla
  • BADLOWE1234
    BADLOWE1234 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence tamamen kişilikle alakalı cinsiyetle değil

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Adamlar daha acımasız.

    1
    0 Yorumla
  • GezegenAdam
    GezegenAdam Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    o hissi hç yaşamadım şahsen :D

    1
    0 Yorumla
  • Alperen_5
    Alperen_5 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kadınlar daha acımasız davranıyor hemen başka bir erkekle acı dindirme yöntemine başvuruluyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrılırken kadınlar mı daha acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayrılırken kadınlar mı daha çok acımasız davranıyor yoksa erkekler mi? 200 cevap verildi
Ayrılırken kadınlar mı erkekler mi daha acımasız? 13 cevap verildi
Ayrılırken acımasız davrananlar daha çok erkekler mi yoksa kadınlar mı? 19 cevap verildi
Bir ayrılık meselesinde kadınlar mı daha çok zarar görür erkekler mi? 12 cevap verildi
Kadınlar mı, yoksa erkekler mi acımasızca terk eden taraf oluyor? 32 cevap verildi
Ayrılıkta erkekler mi daha çok acı çeker kadınlar mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨