Ayrılırken kadınlar mı daha çok acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?

Ben askerdeyken böyle manzaralarla çok karşılaştım kızlar gerçekten beklemeye bilmiyor askerdeki adamı terketmek hangi kitapta yazıyor. Allah'tan ben askere gitmeden önce ayrılmıştım da kafam rahattı...
Ayrılırken kadınlar mı daha çok acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?
Ayrılırken kadınlar mı daha çok acımasız davranıyor yoksa erkekler mi?
Cevapla