Kadınlar mı, yoksa erkekler mi acımasızca terk eden taraf oluyor?

Kadınlar mı, yoksa erkekler mi acımasızca terk eden taraf oluyor?
Kadınların bu konuda daha acımasız olduğunu düşünüyorum e tabi peşinde 1000 tane erkek geziyor ama bir erkeğin peşinde 1000 tane kadın gezmiyor
Kadınlar mı, yoksa erkekler mi acımasızca terk eden taraf oluyor?
Cevapla